Vintersalg 2019

Det du tydeligvis ikke skjønner er at dine meningsmotstandere i denne tråden syns du burde latt han som kjøper klokken av deg heller skulle fått kjøpt den i butikken med den fulle salgsrabatten. Slik at all rabatt ble tilgodesett vedkommende som faktisk skulle ha klokken. Du er er fordyrende og unødvendig mellomledd.
Nå har jeg sagt flere ganger at jeg ikke endte med å kjøpe klokken, men at leseviljen står til nivået ellers bør kanskje ikke overraske. Faktum er uansett at en klokke i en støvete urmaker i Sandefjord som skal legge ned, neppe kommer til å ha en kø av femti tidssonen-medlemmer som ønsker å kjøpe den, i motsetning til stålmodellene til Rolex, som mistenkelig ofte flippes en uke etter salg fordi "noe nytt er på vei inn", og da til grov overpris.

De som er interessert i en Omega DeVille kommer sannsynligvis til å kjøpe den hos en lokal AD, dyrere, om ingen som går forbi butikken med salg kjøper den med tanke på videresalg til et litt større publikum. Derfor win-win, og ikke win-lose.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommytott
Siklet litt på å kjøpe en DeVille i rosegull til 55k selv (listepris 90k) og forsøke å selge den til 65-70k. Jeg tenker det er innafor...

Et «honorar» på 10-15k for bryet skulle jo bare mangle..

Måtte alle brødskiver du noen gang mister lande med pålegg siden ned, og måtte alle bæreposer du åpner være klistret skikkelig godt sammen så du må slite lenge med å åpne de! Fysj!
 
Et «honorar» på 10-15k for bryet skulle jo bare mangle..

Måtte alle brødskiver du noen gang mister lande med pålegg siden ned, og måtte alle bæreposer du åpner være klistret skikkelig godt sammen så du må slite lenge med å åpne de! Fysj!
Nå har jeg sagt flere ganger at jeg ikke endte med å kjøpe klokken, men at leseviljen står til nivået ellers bør kanskje ikke overraske. Faktum er uansett at en klokke i en støvete urmaker i Sandefjord som skal legge ned, neppe kommer til å ha en kø av femti tidssonen-medlemmer som ønsker å kjøpe den, i motsetning til stålmodellene til Rolex, som mistenkelig ofte flippes en uke etter salg fordi "noe nytt er på vei inn", og da til grov overpris.

De som er interessert i en Omega DeVille kommer sannsynligvis til å kjøpe den hos en lokal AD, dyrere, om ingen som går forbi butikken med salg kjøper den med tanke på videresalg til et litt større publikum. Derfor win-win, og ikke win-lose.
Siden jeg er en greiere fyr enn deg, håper jeg heller du får deg noen sårt tiltrengte lesebriller, og de IQ-poengene du måtte mangle for å kunne fungere som en normal borger i samfunnet.
 
Vet ikke om dette går under "vintersalg" men er Bjerke i Bergen ferdig med salget de hadde i sommer mtp ombygging? Dvs, er ombyggingen ferdig?
 
Værsågod :)


file1-11.jpeg
file2-5.jpeg
file3.jpeg
file4.jpeg
file5.jpeg
file6.jpeg
file7.jpeg
file8.jpeg
file9.jpeg
file10.jpeg
file-54.jpeg
 

Vedlegg

  • 50703020_2264091903874804_9095885330061459456_n.png
    50703020_2264091903874804_9095885330061459456_n.png
    34,2 KB · Visninger: 0