Vil det være korrekt å bruke quartsklokke om man kjører elbil?

Back to topic...

[video=youtube_share;DctX0vUBBhE]http://youtu.be/DctX0vUBBhE[/video]

:eek:;)
 
Jeg kjører selv Leaf og har aldri merket noen problem med mine mekaniske klokker.

Men jeg har bare 3 mekaniske klokker, verken kan eller vil garantere at det fungerer med ALLE mekaniske klokker.

Beklager, har ingen video av at jeg kjører Leaf med mekanisk klokke på. Min kone nektet å filme.
 
Ikke lett å si, like vanskelig som å svare på hvordan han ble en ekspert på at man ikke kan bruke TT eller helgull når man gjører Tesla..
 
Har man omtrent null interesse for bil og bor i en by så er sikkert Tesla helt greit. Litt på samme måte som en Quartz klokke også viser tiden ;)
 
De som kjører Tesla burde egentlig ha Seiko Kinetic da begge klarer å lage o glagre energi ved bevegelser. Skal klare å finne 3 forskjellige modeller som du pent må bytte glatt med dine tre klokker Andresmp da du er så glad i din Tesla ;)
Etter å ha sett din bil, så tenkte jeg å kjøpe den samme faktisk, men kom til fornuften og bestilte noe annet, med god gammeldags brennstoff motor.
 
De som kjører Tesla kan bruke quartsklokker fra Rolex. De kan leve i troen på at de kjører ekte bil og har en ekte Rolex, men alle vet at sånn er det ikke.
Rolex er Rolex. Bil er bil. Ingen av dem går på batteri.
 
Nei, men det er i mine øyne et fåfengt forsøk på å være en bil. Den er flott å se til, og jeg forstår at den appelerer til folk med masse effekt og gode fordeler, og hver mann sin lyst.
Men det er et rent befordringsmiddel, og ikke noe jeg kunne tenkt meg.

Derfor forstår jeg ikke poenget med utsagnet om at folk som ikke er fan av Tesla er nødt til å bo på månen..

Men "i dine øyne" er hverken fakta eller fasit. Det er en mening. Tesla Model S er et kjøretøy med motor og fire hjul, som (rett meg opp om jeg tar feil) er definisjonen på en bil.

Det blir bare for meg ett jævla provoserende og dustete utsagn som skaper sandkassekrangel. Trenger vi det her? Nei. Det kan vi ha med 3-åringene våre.

Tesla Model S er en bil. Med en eller to motorer. Som går på strøm.