Victorinox Inox

Takk for tips. Hvilke erfaringer har dere med Jomashop? Litt ymse på Google,men stort sett gode tilbakemeldinger på ebay. Mister vel også fabrikkgaranti sånn jeg skjønte det?

Har aldri oppfattet det sånn... Klokken kan byttes hos Jomashop hvis den har problem når du mottar den.
Men hvorfor burde den ha noe feil? Det er nok en solid sak vi snakker om.
Uansett er det alltid mulig å sende den senere til Viktorinox for reparasjon hvis du trenger: Klokken er billig og delene kan ikke bli dyrt heller...
Vi snakker om en "cheap beater" der: Ikke en Lang&Söhne;)

Jeg var innom urmaker i dag og prøvde Inoxen. Jeg må si jeg liker den godt. Veldig fin kasse og behagelig gummireim. Virker veldig solid. De hadde alle tre inne. Den grønne var ok, den blå var flott, men jeg likte best den sorte. Satt godt på håndleddet gjorde den også.

Todda

Enig . Den sorte er lekrest:
2fdfdd2e531394ac375a64f8edbe8aff.jpg

Var innom hos den lokale urmakeren i dag, å måtte ta Inox`n i nærmere øyesyn. Merket "havesyken" presset når jeg fikk klokken på armen. Har automatiske klokker som favoritter i klokkeboksen.. men denne kunne jeg fint hatt med i samlingen :mrgreen: Utrolig fin i grønn versjon synes jeg.
Plastbeskytteren som kan brukes synes jeg mindre om..
Mulig denne klokka kommer på min ønskeliste

Var innom hos den lokale urmakeren i dag, å måtte ta Inox`n i nærmere øyesyn. Merket "havesyken" presset når jeg fikk klokken på armen. Har automatiske klokker som favoritter i klokkeboksen.. men denne kunne jeg fint hatt med i samlingen :mrgreen: Utrolig fin i grønn versjon synes jeg.
Plastbeskytteren som kan brukes synes jeg mindre om..
Mulig denne klokka kommer på min ønskeliste

Kan trygt anbefale grønn Inox. Jeg har denne og bruker den sammen med brun skinn-nato. Spesiell kombo som skiller seg ut.

21mm nato til INOX

Jeg kom over et lite parti 21mm Phoenix Admiralty Grey nato-reimer på Ebay.

Ikke lett å finne 21mm reimer, og dette er god kvalitet. Jeg har to Phoenix-reimer fra før, og nå har jeg bestilt en til INOXen også.

http://www.ebay.com/itm/121535954358

Todda

Da kom min Phoenix Admiralty Grey-nato. Sitter som et skudd på INOXen!

2015-01-17125530-inox-lite_zpsaecf3256.jpg

Todda

Det var en stilig kombo @Todda

Lurer på hvordan Inox hadde vært på stållenke. Vurderer å bestille en 21mm lenke på bayen og prøve. Koster ikke allverden. Jeg blir aldri komfortabel uansett hvilken nato jeg bruker på min grønne Inox. Jeg bruker for det meste den natoen som følger med eller en brun skinn nato.

Edit:
Prøvde å sette på den originale gummireimen som fulgte med. Den har jeg aldri prøvd på, men må si at jeg liker den med gummi.

Redigert av en moderator:
Er det internasjonal garanti på INOX? Tenker på hvis man kjøper fra utlandet og noe skulle skje.