Veien til custom

Så rått og så herlig å endelig få se bilder av den ferdige klokken!
Håper å få se den IRL på en gtg når verden er tilbake til normalen.
Bruk klokken godt @SimSVa !
 
  • Liker
Reaksjoner: SimSVa
For en fantastisk kul klokke! Og for noen kule kombinasjoner du har valgt. Kjente jeg ble inspirert til å gjøre noe lignende en eller annen gang der framme. Måtte lese hele tråden en gang til, og du har noen gode formuleringer som bringer fram smilet :) Gratulerer så mye! Ser fram til flere flotte bilder etter hvert (y)
takker og bukker! Hyggelig å høre at man inspirerer!
Når jeg først forkludrer bildene med så mye tekst så prøver jeg, etter beste evne, å legge inn litt finurlig skriveri til glede for de som tar seg tiden til å lese, så hyggelig å høre at det bringer frem smilet :D


Skal sørge for at det kommer flere bilder etter hvert. Er en del detaljer som jeg synes fortjener litt tid i rampelyset.
 
Redigert:
Så rått og så herlig å endelig få se bilder av den ferdige klokken!
Håper å få se den IRL på en gtg når verden er tilbake til normalen.
Bruk klokken godt @SimSVa !

Takk så mye! Er overstadig fornøyd med den!
Det må vi absolutt få til. Ser for meg en gjeng som kryper ut av korona-hulene, småredde for sol og samvær, men med klokkeboksene bugnende over med lekre nyervervelser som ingen har sett før og en iver etter å se hva alle andre har fått levert på døra siden sist.

Gleder meg!
 
Jeg har dessverre ingen slik på gang :( Men det var kult at DU designet den selv med Stepan ;)
 
Gratulerer! Fantastisk klokke :) Jeg har lenge vurdert å bestille en Super1, og ble ikke mindre fristet av denne tråden!
Takk for mye interessant informasjon om prosessen. Likte særlig godt muligheten for glass-bakside med måne-rotor, som jeg ikke trodde var mulig.
Er det noe bestillingstid? Hvor lang tid tok det fra du betalte inn "depositum" til klokken var ferdig?
 
Gratulerer med flott og unik klokke! Stilig med annerledes fasong på kassa! Viserene var helt rå, og veldig kul lume også!
 
  • Liker
Reaksjoner: SimSVa
Milde Moses for et kult resultat. Gratulerer med en fantastisk klokke, og takk for denne tråden!
 
  • Liker
Reaksjoner: SimSVa
Hvordan er urverket (Soprod)? Nøyaktig? (Kanskje litt tidlig å vite det foreløpig?)

Fra hva jeg kan har målt, med rimelig unøyaktighet, så er den rimelig spot on. Har brukt den sammenhengende siden jeg fikk den og den er godt innenfor samme minutt. Noe mer nøyaktige anslag har jeg ikke per nå, men skal se om jeg får målt den litt mer nøyaktig.

edit. glemte hvordan urvek. Er Soprod A10
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Milde Moses for et kult resultat. Gratulerer med en fantastisk klokke, og takk for denne tråden!

takk for gratulasjoner og at du setter pris på tråden. Det har vært en glede. Skal komme med litt ytterligere brukererfaringer og fokus på detaljer når hvetebrådsdagene er over og jeg har mer erfaringer med klokken.