Valgets kval...

Hva skal jeg velge?

• Rolex Datejust 41 jubelee/fluted bezel

Stemmer: 39 49,4%
  • Panerai 372/422

Stemmer: 26 32,9%
  • Panerai 1312/1351

Stemmer: 9 11,4%
  • Annet, forslag mottas i tråden

Stemmer: 5 6,3%

• Antall stemmer
    79
Har det blitt noen handel @GrimReaper ?

...slenger ved et bilde Rolex sitt sorte får for å pynte opp tråden litt...

534BDA08-7820-4CA9-9A19-85BDF673A23E.jpeg

Fikk plutselig opp øynene for DJ41 med hvit skive. Men denne synes jeg er penest med oysterlenke og glatt bezel. Hva tenker dere? Er hvit skive innafor på denne? Og gjør den seg best med oyster/glatt eller fluted/jubelee? Fluted/oyster er ikke noe tema.

• Liker
Reaksjoner: Tubbs
Den blå er nydelig, men i og med at jeg har en BLNR med blått i seg så føler jeg at hvit skive vil gjøre seg godt inntil den. Enig i at jubilee er fantastisk men jeg klarer bare ikke å bli kompis med kombinasjonen jubilee/smooth bezel. Men det er jo en smakssak :)

• Liker
Reaksjoner: Rød
Hva mener du med at det ikke var bra?
Service og kundebehandling var greit, det sto ikke på det. Men fullstendig nedslitte gamle lokaler og 2-3 ur i utstilling vitnet om at noe var i gjære. Har vært kunde der i mange år men de to siste besøkene mine der gjorde meg temmelig sikker på at det nærmet seg slutten på Rolex-eventyret.
Og da Tudor gikk med i dragsuget i tillegg så er det jo ikke noe å snakke om lenger. Synd for Telemark, var jo eneste stedet i fylket man kunne få tak i noe bedre enn Seiko.

• Liker
Reaksjoner: SpeedmasterPepsi
Ja, det er trist men i Saastad sitt tilfelle så var det ikke annet å vente. Det var virkelig ikke bra sist jeg var innom. Ryktene gikk om at Lervik skulle ut også, men det ble brått stille igjen. Noen som vet?
Ingen fare med Lervik. De satser og satses på av Rolex, og har blant annet nylig utvidet med helt nytt serviceverksted i egen etasje detaljinnredet etter instruks fra Rolex. De har nå urmakere og utstyr for å ta service på enkelte Rolex-modeller som eneste urmaker i Norden. Så Lervik forblir Rolex AD, ingen tvil.