Valg av småbil til meg selv.

Det der er nok et valg jeg hadde gjort selv!!

Gratulerer med ny bil!

Spanderer kaffe om du spanderer passasjerprøvetur! ;)

For ordens skyld, jeg ser her at jeg har hevet eierskap av en bil som ikke eksisterer. tror jeg var litt rask og skjelven på lanken. Det er en bmw 330D jeg endte opp med.

Jeg spanderer uansett kaffe! ;)

330D gjør det bare mer interresagt. Vurderer å kjøpe en slik i skottland mens jeg tar master der.

Kaffe er digg. Har latt tankene synke litt inn sammen med en bedre raspeballmiddag og påfølgende slapp tur med bikkjen.

Gleder meg til i morgen. Blir kjekt med en bil som er 30 år nyere en den jeg har kjørt til vanlig. tenkte lenge på 1 serie, men når jeg fikk et tilbud på 330 som var vanskelig å overse gikk jeg for den. Den er outfittet som om ole brum har gått berserk i utstyrslisten med diger stereo, glasstak, sportspakke både på understell, bremser og i interiøret. Min stakkars Golf GTI må nå settes i verkstedet til svoger for restaurering til mint. Nå får jeg egentlig håpe at muligheten til å bytte yrke og et stort inntektsfall forsvinner slik at jeg ikke må utsette alle klokkeplanene jeg har.

Da har jeg overtatt bilen og hatt meg en liten sklirunde i den. For en herlig maskin det er. Nå må jeg bare lære meg hva alle de rare knottene gjør i den. Jeg fant en som skrudde av antispinn, heldigvis fant jeg raskt ut hvordan den gikk på igjen.

Bilder av Rabbiten kommer så snart jeg får muligheten

Husk at du må holde knappen inne i 3 sekunder, ellers skrur du bare av 10%, og det er jo ikke noe morro...

Går den bare 10% av?

Vanlige pleier å være at antispinn går av, men ESP forblir på, f.eks det forrige systemet VW er slik. For å skru alt av holder en inne i tre sek.
I de nye VWbilene er alt av med første klikk. Noe som har gitt sjefen for UPbilene flere grå hår da politifolkene har en tendens til å skru den av fordi de tror de kjører fortere uten den på..

Eller som i Mercedes, at alt reduseres ganske mye, men fortsatt stepper inn når elektronikken mener du har det for mye morro. :p

Gratulerer med nydelig bil, om du har vurdert å optimalisere "hjernen" blir den enda artigere;)
Forøvrig er jeg ganske sikker på at man må holde DTC-knappen inne i 5 sekunder på BMW.

Hilsen en som nå har bilen uten noe form for elektronikk, kun meg og en LSD:D

gratulerer med ny bil!

et lite tips kan være å bli tilhenger av bavaria Oslo på facebook. Da får man visst automatisk noen prosenter, også kan man spørre om ting man lurer på uten å tenke på åpningstider.

jaja, jeg holdt nå nede bryteren en stund når jeg skulle kjøre fruen på besøk, huhei hvor det gikk uten så mye elektronikk. hadde helt glemt hvor barnslig man blir med bakhjulstrekk. Bikkjen så litt skeptisk ut i bagasjerommet stakkars