Begge er ratet til 100M så tviler på at det skal bli store problemer med å kaste disse i Mjøsa

Fra spøk til alvor, de digitale klokkene til Casio tåler nok en del juling, men om du virkelig vil at klokken skal tåle bank i denne kategorien er det vel verdt å ta en titt på G-Shock-linjen kontra Edifice og Protrek. Protrek har vel helt klart flest funksjoner, men hvilke funksjoner vil du at klokken skal ha?
Edit: Jeg liker absolutt best å anbefale mekaniske ur, men i den kategorien du ser på nå synes jeg disse er ganske kule:
Casio G Shock Atomic Tough Solar GW-3000BB-1A
Denne har også tough solar-teknologien som en av de andre du så på hadde. Det vil si at klokken lades gjennom et lite solcellepanel i urskiven. Denne er vel også radiokontrollert som gjør at du vil ha på sekundet korrekt tid til en hver tid, som jo er litt morsomt når man først velger en klokke uten tannhjul

Har eid en liknende selv med oransje skive og synes den var kul til hard bruk
Casio Frogman G-Shock Tough Solar GF-1000-1DR GF-1000-1 GF1000-1 Men's Watch
Frogman er vel ca. den største klokken til Casio og jeg synes den er kul fordi den bare kjører stilen helt ut til det vulgære men på en litt småkul måte også da. Om du har håndledd til denne er det ingen tvil om at det er en favoritt for mange av de som spiser Casio til frokost på Watchuseek