Valg av nettside å klokke.

Medlem
21. okt. 2013
Innlegg
123
Sted
sarpsborg
hei ser på klokker på urverket.no og klokker.no og amazon å slikt men hvordan vet jeg hvilke sider som selger ekte varer??

noen gode sider å billige sider å anbefale?

sett på for eks PRW-2500T-7ER Casio Titan Ø50.6 mm Pris 2.415,-

T17.1.586.32 Tissot PRC 200 Hvit/Stål Ø40 mm Pris 2.305,-


Invicta Men's 12776 Venom Reserve Brown River Pearl Dial GMT Black Artificial Rubber Watch: Watches: Amazon.com

som jeg elsker utsendet på!!!!!!!!!


men har ikke peil om noen er ekte eller hva som er bra å holdbare merker trenger derfor hjelp :) jeg liker best å kjøpe i butikk bor i saprsborg men får jo best mulig pris på nett så blir det da vis ikke noen vet om noen bra å billige butikker i særp eller fredrikstad å moss. vil allerhelst handle av norsk nettbutikk eller i butikk grunnet at jeg er redd for vis det skjer noe med klokken at jeg har givd bort si 2000kr


spør derfor dere med mere peiling en meg. jeg skal ha en klokke som tåler en del og som kan snorkles med på si en maks 20 meters dyp noen annbefalinger og sider? maks budsjett for alt i alt er 2500kr men helt 1500-2000kr

på forhånd takk :)
 
Redigert:
er det en bra å seriøs side hvor man får ekte vare? vil allerhelst handle fra norge eller sverige jeg da tilfelle noe skulle skje med klokken noen bra nettbutikker eller vanlige butikker å annbefalle?
 
er det en bra å seriøs side hvor man får ekte vare? vil allerhelst handle fra norge eller sverige jeg da tilfelle noe skulle skje med klokken noen bra nettbutikker eller vanlige butikker å annbefalle?

Det acnorway anbefaler ser veldig greit ut.
Hvis du leser plakater i klokkebutikker i Norge, alle sier at liksom alle klokker på internet er falsk, uten garantie...Trafikkert, som finansiere terrorism... Er radioaktive? Sprenger din hånledd av? Inholder pesten mellom remlenkene??...Eller gjør deg depressiv:rolleyes:
Jajaja...Noen liker ikke "utro" kunder.
Fins mange trygge butikker på nettet som selge ekte varer: Mann overlever ikke lenge når mann selger falsk tull med alle nettbutikker som fins der ut, spesielt når mann har til og med profil på FB.
Kinesere er ikke opptatt i å lage falsk Invictanus: Alt fra Invictanus er 100% lagt i Kina bortsett fra den "Sveitsisk" urverk som er kanksje 50% Kinesisk også:p
Ja, ETA solgt deler til Kina i mange år... Dem stoppet nå tror jeg, men det fins fortsatt maaannnnge deler der og orden på gata sier at Invictanus ble "tatt med skjeggen i den Kinesisk postkassa" på Sveitsisk grense med disse urverk faktisk: Nå stopper jeg der før jeg blir saksøkt av "Eyol Lallal :eek:
Kjøp den du: Made-in-Japan er tryggere en falsk Sveitsisk.
Seiko Automatic Diver's SKX007J1 SKX007J SKX007 200m Made in Japan Watch
 
forstår det bare tenker vis noe uansett skulle skje så liker jeg bedre å handle fra noe i nærheten men ja virker som en bra pris å side :)
 
Seiko som er anbefalt her er jo en god idé, spesielt hvis du skal et dykkerur av god kvalitet. Ellers er jo også hamilton et fint merke av god kvalitet. Har ikke sett om de har noen relevante dykkerur, men det kan du jo sjekke ut :D
 
Likte at du kan spare 91%! på Invicta klokken du linket til, må jo være århundrets deal... Eller ikke.. :cool:

Seiko er veldig bra i den rimlige prisklassen, viss du skal ha en klokke med automatikk.
Viss ikke så har de også 25 forskjellige Protrek klokker på creationwatches.


Jeg har handlet 2 ganger fra creationwatches og er svært fornøyd.

Håper du finner det du leter etter.
 
Kort sagt:

Automatikk er et makanisk verk med en rotor, som trekker opp klokken ved begelse.

Quartz, der blir klokken drevet av et batteri.

Quartz er mer presist, men automatikk er mer gøy.
 
okey tusen takk :) ja hlørtes litt kult ut bare man går lader man klokka hehehe

sett på disse tror dere de er bra alle sammen??


Seiko Diver's 200M Automatic SKZ329K1 SKZ329 SKZ329K Men's Watch


Casio Protrek Triple Sensor PRG-510-1D PRG510-1


Seiko Sportura Kinetic Diver SKA561P1 SKA561P SKA561


Casio Edifice Tough Solar EQS-1100DB-1AV EQS-1100DB-1


prøvde å sjekke frakt å sånnt stod ikke noe betyr det atte prisen du ser med engang si for eks

Seiko Automatic Diver's SKX007J1 SKX007J SKX007 200m Made in Japan Watch

er hele prisen du betaler hjem i posten te norge med toll å alt?