Vad har ni norrmän förplånböcker?

Jeg skal ikke si noe på det Mathfjeld, de har absolutt mye fint:)
Min er erfaring er bare at man får ikke like mye for pengene når det gjelder kvalitet, som man får hos f.eks Tusting, Ettinger og mulberrry:)

Når det kommer til design skal jeg ikke si hva som er rett eller galt, det er bare en smaksak:) Nå snakker ikke jeg kun om lommebøker men også bærbar oppbevaring generelt;)

Det spørs jo også på hvordan man går kledd til vanlig.

Nå er jeg bare kjent med Mulberry og LV. Er meget fornøyd med alt jeg har kjøpt hos begge. Så klart dyrt, men noe må man jo bruke penger på også:)

Nå er jeg bare kjent med Mulberry og LV. Er meget fornøyd med alt jeg har kjøpt hos begge. Så klart dyrt, men noe må man jo bruke penger på også:)

Haha, ja noe må de brukes på;)
Etter jeg meldte meg inn på dette forumet har det ikke akkurat blitt noen 1000£ bag. Ikke tror jeg det kommer til å bli med det første heller. Man får jo faktisk en ny croco reim for pengene av en fin veske:cool:

jeg bruker kun det beste.
fra clasohlson, i nesten ekte skinn.:p

IMG_1211.jpg

Har du vært å stemt enda, Charles?
Hva ble det?
Så det var laaaaaang kø utenfor ambassaden i BA.
Jeg kjørte langsomt forbi for å se om det stod noen der med alt for dyr klokke.
Da hadde vel det vært deg!?:mrgreen:

Har du vært å stemt enda, Charles?
Hva ble det?
Så det var laaaaaang kø utenfor ambassaden i BA.
Jeg kjørte langsomt forbi for å se om det stod noen der med alt for dyr klokke.
Da hadde vel det vært deg!?:mrgreen:
Haha, nu förstår jag ingenting. Kan du ta det där på engelska?

En kortmappe/folder-sak i skinn fra Kenneth Cole. Kjøpt i 2005. Vasket i vaskemaskinen, og holder fortsatt koken.

Denne tråden minte meg om at den hadde gått litt i oppløsning i et hjørne. Ikke noe litt lim til pariserdekk ikke kan fikse ;)

En Petusco, som er brukt hver dag siden den ble kjøpt i Marbella for 8 år siden.
Vet ikke hva jeg skal gjøre når den drar til evig jakt og fiske

19092010354.jpg

Hittil har jeg hatt mange dårlige erfaringer med lommebøker som går i oppløsning..

Siste er en hugo boss som ble kjøpt i sommer.. Bærer allerede preg av at den er brukt... En mager trøst at den ble kjøpt på outlet..

Neste gang blir det LV eller Mulberry tenker jeg... :cool:

Montblanc for alle penga:)

Jeg er stor fan av Montblanc sine produkter. Fra dette merket har jeg en Meisterstuck Leather Wallet og Meisterstuck Leather double Pen holder.
Fine leathergoods til de fleste anledninger:)