Vad har ni norrmän förplånböcker?

Medlem
23. nov. 2009
Innlegg
63
Den här ligger mest och dammar, men hade jag haft lite pengar så hade jag nog tagit fram den! Hehe

IMG_8352.jpg

IMG_8351.jpg

IMG_8346.jpg
 
Bruker mest denne...
163233_A0V1G_1000_001_web_zoomin.jpg


..men også denne. Kjekk da den i tillegg til rikelig med kortplass også har plass til sedler.
284-1.jpg
 
Jeg legger virkelig lite prestisje i lommeboka mi :) Før den nåværende hadde jeg en kortlommebok i "skinn" fra H&M til den nette sum av 39,- Den varte i 10 år før den tok kvelden. Dersom ikke den fra Tiger varer minst 20 år blir jeg skuffa ;)
 
Jeg legger virkelig lite prestisje i lommeboka mi :) Før den nåværende hadde jeg en kortlommebok i "skinn" fra H&M til den nette sum av 39,- Den varte i 10 år før den tok kvelden. Dersom ikke den fra Tiger varer minst 20 år blir jeg skuffa ;)

Det handler ikke om prestisje, men om kvalitet :) Kjøp en kortholder fra f.eks. Tod's, og jeg er rimelig sikker på at du kan ha den i de 20 årene du snakker om ;)
 
Når det gjelder LV så er det nok ikke der du får mest for pengene nei;)
Jeg har en i sort kalv fra Mulberry jeg er veldig fornøyd med. Pen, ren og ikke for flashy.
Har også veldig god erfaring med Ettinger. Gode på alt av leather gods.
 
Når det gjelder LV så er det nok ikke der du får mest for pengene nei;)
Jeg har en i sort kalv fra Mulberry jeg er veldig fornøyd med. Pen, ren og ikke for flashy.
Har også veldig god erfaring med Ettinger. Gode på alt av leather gods.

Viktig å huske at LV leverer mye fint som ikke har monogram mønsteret. Blir ofte litt mye selvom jeg selv har en god del som bærer monogram mønsteret.
 
Jeg skal ikke si noe på det Mathfjeld, de har absolutt mye fint:)
Min er erfaring er bare at man får ikke like mye for pengene når det gjelder kvalitet, som man får hos f.eks Tusting, Ettinger og mulberrry:)

Når det kommer til design skal jeg ikke si hva som er rett eller galt, det er bare en smaksak:) Nå snakker ikke jeg kun om lommebøker men også bærbar oppbevaring generelt;)

Det spørs jo også på hvordan man går kledd til vanlig.
 
Nå er jeg bare kjent med Mulberry og LV. Er meget fornøyd med alt jeg har kjøpt hos begge. Så klart dyrt, men noe må man jo bruke penger på også:)
 
Nå er jeg bare kjent med Mulberry og LV. Er meget fornøyd med alt jeg har kjøpt hos begge. Så klart dyrt, men noe må man jo bruke penger på også:)

Haha, ja noe må de brukes på;)
Etter jeg meldte meg inn på dette forumet har det ikke akkurat blitt noen 1000£ bag. Ikke tror jeg det kommer til å bli med det første heller. Man får jo faktisk en ny croco reim for pengene av en fin veske:cool: