Vacheron Constantin?

Jeg tar opp igjen denne tråden for å spørre asylet til råds. Er det noen grunn til IKKE å kjøpe denne.

Klokken er "near mint". Selger er solid, (jeg har sjekket opp.) Original boks og papirer.
Listepris i USA: 14300 $. Jeg har fått tilbud fra ham på 4800 Euro (NOK 37 500)

Jeg tar opp igjen denne tråden for å spørre asylet til råds. Er det noen grunn til IKKE å kjøpe denne.

Klokken er "near mint". Selger er solid, (jeg har sjekket opp.) Original boks og papirer.

Å, den likte jeg! Jeg blir nok ikke med deg på en budkrig, men prisen ser da grei ut. Husk at den blir noen lapper dyrere inn til Norge.

Hei,

En klassisk OS som ser velholdt ut dette.
Lenken på denne modellen får mye skryt på div. fora rundt om, vellaget og skal ikke lugge om du har hår på armene...
Uret ser ifg. bildene ut som om det er meget pent behandlet, men du bør kanskje dobbeltsjekke med selger at han ikke har hatt noen problemer med urverket (litt delikat dette 889/2 base urverket) og/eller grunn til han selger osv.
Prisen synes også jeg ser helt OK ut, pluss/minus.

Har jeg forstått det rett, planlegger VC på litt sikt å bruke et in-house urverk også i sine OS modeller.
DA kan man i allefall se lenge etter et prissjikt som dette! Synes rett og slett du burde slå til jeg :)

Good luck,

BT

Hei,

En klassisk OS som ser velholdt ut dette.
Lenken på denne modellen får mye skryt på div. fora rundt om, vellaget og skal ikke lugge om du har hår på armene...
Uret ser ifg. bildene ut som om det er meget pent behandlet, men du bør kanskje dobbeltsjekke med selger at han ikke har hatt noen problemer med urverket (litt delikat dette 889/2 base urverket) og/eller grunn til han selger osv.
Prisen synes også jeg ser helt OK ut, pluss/minus.

Har jeg forstått det rett, planlegger VC på litt sikt å bruke et in-house urverk også i sine OS modeller.
DA kan man i allefall se lenge etter et prissjikt som dette! Synes rett og slett du burde slå til jeg :)

Good luck,

BT

Du har rett i at VC sier at det kommer en Overseas versjon 3, men ikke før de har et in-house verk i det. Jeg er enig i at den nok blir for dyr. Jeg har allerede en Overseas versjon 1 og er kjempefornøyd med denne. Dette er en mye større klokke (42 mm), mens min Overseas er 37 mm. Synes det hadde vært artig å ha begge versjonene (og så drømme om versjon 3 når den kommer ;) I mellomtiden kan jeg jo skaffe meg en av chronografene :)
Selger har nettopp hatt klokken på service og gir et års garanti. JLCs 889/2 er jo også et solid verk og denne klokken går +/- 1-2 sek/dag.

Tror jeg slår til, men det er fare for at det blir et par salgstråder på meg, før unboxing.