Klokkespotting

Trenerne i "biggest looser", et slankeprogram fra USA, har en helt sinnsyk samling ser det ut til. Har sett bla milsub, gullpanerai, Royal Oak i gull, Nautilus chronograph og masse annet. Tjener bra på showet mao..

Jeg har også sett at de har helgull daytona, helgull sub ol. Men har du klart å spottte at det er en Milsub og ikke en vanlig sub? Da er du god altså :)

Det kan være betalt produktplassering!
 
Jeg har også sett at de har helgull daytona, helgull sub ol. Men har du klart å spottte at det er en Milsub og ikke en vanlig sub? Da er du god altså :)

Det var et closeup bilde og jeg tok på pause.. Meters al the way og fin patina.. Tror det var dama som hadde den!
 
Konsernsjefen i Kongsberg hadde en store breitling chrono. på stål lenke (kjente igjen lenken)
Mens sjefen i Kongsberg maritime hadde en rolex gmt master II tror jeg, var en mindre Rolex med gmt og 24 timers bezel: :)
 
Satt i går på nabobordet til en velkjent norsk-kypriot som var i et lystig lag. Ettersom jeg satt rygg til rygg med hovedpersonen klarte jeg ikke se hva han hadde, men la merke til en JLC Reverso, keramisk Daytona, sub av noe slag og det som så ut til å være en Panerai i gull på enkelte andre i følget. En av damene hadde noe veldig bling, skive og bezel dekket med diamanter (om det var Joe Rodeo vites ikke :p)
 
Klokkebonanza i kantinen på jobb i dag: 2 x sub, DSSD, Breitling chronomat, AP RO, Citizen hyper aqualand, Speedy og Reverso. Jeg merker jeg begynner å ta meg bedre og bedre tid i lunchen hver dag, så jeg kan sitte og nyte utsikten :D
 
Satt i går på nabobordet til en velkjent norsk-kypriot som var i et lystig lag. Ettersom jeg satt rygg til rygg med hovedpersonen klarte jeg ikke se hva han hadde, men la merke til en JLC Reverso, keramisk Daytona, sub av noe slag og det som så ut til å være en Panerai i gull på enkelte andre i følget. En av damene hadde noe veldig bling, skive og bezel dekket med diamanter (om det var Joe Rodeo vites ikke :p)

På Theatercaféen regner jeg med? ;) Var der selv forrige helg, men det var relativt tørt i klokkespotting-sammenheng der :)
 
Sitter og ser på John Mayer Where The Light Is 2008 på Blu-Ray..

å han har fader meg med mange klokker i garderoben, vintage rolex sub(kanskje mil sub!? ser den er på nato), IWC pilot klokke sak og dere kan sikkert navnet på resten?
John.png
'
Han tok også på seg en litt større klokke som var tøff som ikke er på bildet.