Vacheron Constantin-tråden

Ser man på de to tidligere generasjonene er det også der en tilsvarende prisøkning/forventning om dagen.... Utrolig kjipt det må et annet merkes avslutning av modell til for å gjøre Overseas het som en potet.
Om du tenker på PP eller AP så tror jeg ikke at det at de har har kuttet ut ulike modeller har bidratt til galskapen om en ser på grafen. Her har nok heller folk fått øynene opp for merket/modellene og sett value for money kontra de andre to (tre om en inkluderer Rolex) en stund nå.

VC4500 graf 27.01.22.png

Min personlige oppfatning er nok at PP sin (annonserte) skvis og Rolex ferd mot idioti har hatt mye å si for prisutviklingen på Overseas. Også Laureato er berørt av dette.

Det synes jeg er synd. VC generelt og Overseas spesielt ligger hjertet mitt mye nærmere enn konkurrentene

• Liker
Reaksjoner: Mulliner
Min personlige oppfatning er nok at PP sin (annonserte) skvis og Rolex ferd mot idioti har hatt mye å si for prisutviklingen på Overseas. Også Laureato er berørt av dette.

Det synes jeg er synd. VC generelt og Overseas spesielt ligger hjertet mitt mye nærmere enn konkurrentene

Her har jeg helt lik følelse for AP. Det er dét merket som står mitt hjertet nærmest, men her har også prisene startet en måneferd.

Jeg kan være enig i det, men tror det ligger litt i av at folk syns de får mer for pengene der (bruktpriser) og prisene har økt deretter