Qwestern
Støttemedlem
Opp 20% på enkelte modeller har jeg lestNye priser er det også i dag![]()
Opp 20% på enkelte modeller har jeg lestNye priser er det også i dag![]()
Fra 267k tror jeg?Over 300k for en dual time nå. Bjerke hadde oppdaterte priser i går kveld.
Det kan stemme. Jeg vurderte en dual time eller kronograf som neste store kjøp men må tenke meg om en gang til da dette ble litt voldsomt for en stålklokke.Fra 267k tror jeg?
Voldsomt for en stålklokke?! Batmanen din begynner vel å nærme dette sjiktetDet kan stemme. Jeg vurderte en dual time eller kronograf som neste store kjøp men må tenke meg om en gang til da dette ble litt voldsomt for en stålklokke.
Det er vel litt unna de tallene foreløpigVoldsomt for en stålklokke?! Batmanen din begynner vel å nærme dette sjiktet![]()
Ja ja, er helt med på noteneDet er vel litt unna de tallene foreløpigDessuten bladde jeg opp lekne 72 papp for den for snart 4 år siden etter å stått på venteliste i et halvt år. Det kunne ikke ramla meg inn å betalt dobbel eller tredobbel pris for en klokke. Så mye har jeg ikke lyst på de
dermed føler jeg at det må være edelt metall hvis så mange tusenlapper skal skifte hender. Vel vitende om at VC er en del av det ypperste Sveitserne har å by og at det utvilsomt er en fantastisk klokke.
Enig. Rimelig drøy økning over hele fjøla.Perpetual calender i gull opp fra 830k til 1 mill. De får sikkert solgt klokkene globalt, men synes dette var en voksen økning.
Spørs om ikke min Traditionelle blir min eneste VCHar spurt Bjerke om min ventende Fiftysix Daydate fremdeles kan leveres til avtalt pris!?