Qwestern
Støttemedlem
Har da tenkt i retning VC, ALS, Breguet, JLC.
Er da ute etter en produsent med en troverdig historie (trenger ikke være flere århundrer, men vil ikke ha en konstruert og oppblåst historie som vi kan ha i bransjen), en tanke og språk som går igjennom hele linjen, ikke for mye markedsføringsjippo og kjendismisbruk (sorry JLC) eller uvettig omgang med maskerte ut-hus-urverk. Gjerne også et eierskap og fremtid som gjør at de ikke har flyttet seg til salg av diamantsatte smartklokkene om 15 år. Rett og slett en produsent med litt integritet.
Så vidt jeg kjenner VC treffer de godt her. Synspunkter? Også hva jeg har lest av historieverk det lite kreativ innpakning?
Endelig ble det min tur Denne klokken har jeg hatt lyst på siden den ble lansert. For et fantastisk ur!
Endelig ble det min tur Denne klokken har jeg hatt lyst på siden den ble lansert. For et fantastisk ur!
Gratulerer så mye!!Endelig ble det min tur Denne klokken har jeg hatt lyst på siden den ble lansert. For et fantastisk ur!
Its a vacheron!Gratulerer så mye!!
Hva gjorde at du falt ned på blå skive og ikke sort f.eks.?
Utenom det å enkelt kunne bytte remmer lurer jeg ellers litt på hva en slik til nesten 4x prisen ville gi i forhold til min GS SBGA375. Synspunkter?
Gratulerer så mye!!
Hva gjorde at du falt ned på blå skive og ikke sort f.eks.?
Utenom det å enkelt kunne bytte remmer lurer jeg ellers litt på hva en slik til nesten 4x prisen ville gi i forhold til min GS SBGA375. Synspunkter?