Utpakking & post# 3000

Fy fanker'n rousp, dette var litt av en unboxing.

Gratulerer så mye.

PS: Jeg kommer til Geilo på gtg - anytime.

PPS: Mtp antall innlegg: Tror ikke at du er så forskjellig fra andre bergensere. Bergensere generelt har vel et visst ry på seg...

PPPS: En skulle vel neste tro at det var bergensblod i meg også. Og det er det. Ca halvparten for å være litt mer konkret ;)

Grattis med nydelig klokke og 3000 innlegg:)

Det som er farlig med tidsonen er at klokker man synes var "griseharry" for 6mnd siden, plutselig skaper en musthave-feeling, hehe. ikje bra;)

Sleng opp noen flere bilder hvis du bytter reim da.

Fy fanker'n rousp, dette var litt av en unboxing.

Gratulerer så mye.

PS: Jeg kommer til Geilo på gtg - anytime.

PPS: Mtp antall innlegg: Tror ikke at du er så forskjellig fra andre bergensere. Bergensere generelt har vel et visst ry på seg...

PPPS: En skulle vel neste tro at det var bergensblod i meg også. Og det er det. Ca halvparten for å være litt mer konkret ;)

Tusen takk for det, mr!
Overasker ikke at du har litt bergenser i blodet. Du er jo sånn en kjapp og grei kar. :mrgreen:

Grattis med nydelig klokke og 3000 innlegg:)

Det som er farlig med tidsonen er at klokker man synes var "griseharry" for 6mnd siden, plutselig skaper en musthave-feeling, hehe. ikje bra;)

Sleng opp noen flere bilder hvis du bytter reim da.

Kjenner følelsen.... ;) Flere bilder kommer etter hvert. :) men ikke i dag.

Nydelig... Grattis med 3000 og flott klokke! :)

Gratulerer så mye! :) Flott DD!

Tusen takk til dere to også! :) Det er en deilig følelse å ha den på armen. ;)

Gratulerer! Meget pent. Både brun og svart gator/croc blir nok lekkert på denne.

(Tore, jeg tror ikke jeg finner verktøyet. Forvent meg på døren senere i dag ;) )

Gleder meg til å prøve den. Stikk gjerne innom i dag. Skal trene og forskjellig, men sender deg en mld senere når jeg vet. Har jo en godbit på vei inn selv, men den er fremdels på terminalen i Bergen sidn kl 10 i går formiddag. Er det så vanskelig å få den ut på bilen? Jeg blir sprø!

Edit: Sneglene er i mål, juhu!!! Tror du må komme innom i dag :D

Grattis! Den er rå!

På en diskret måte. Får se hvordan den blir når jeg begynner å rulle opp skjortene igjen. ;)

Grattis! Fet klokke :)

Takk!

Gratulerer! Meget pent. Både brun og svart gator/croc blir nok lekkert på denne.

Gleder meg til å prøve den. Stikk gjerne innom i dag. Skal trene og forskjellig, men sender deg en mld senere når jeg vet. Har jo en godbit på vei inn selv, men den er fremdels på terminalen i Bergen sidn kl 10 i går formiddag. Er det så vanskelig å få den ut på bilen? Jeg blir sprø!

Edit: Sneglene er i mål, juhu!!! Tror du må komme innom i dag :D

Fant verktøyet nå. Så står på sort skinn. Ser bra ut. Planen var hele veien at din skulle komme før jeg stakk snuten innom. :D
Jeg har bil først litt senere på kvelden. Send en sms når du ser hvordan dagen blir du!

Gratulerer med et fantastisk flott ur!:)

Tusen takk!

Gratulerer med ein flott Rolex og trippel WIS status :D
Me her inne i Hardanger er godt vant til pratesjuke bergensere. Så eg reknar med du når 4000 innlegg før eg sjølv når 200 ;)

Ellers synes eg Geilo gtg høyres spennende ut.