Utboksing av min kjære

Gratulerer :eek::cool::D
Her går du rett i strupen på mine forvetninger (speedy el sub) og knaller til med en stilren sak fra øverste hylle! La meg gratulere deg med et pent ur og et spennende valg! Artig!
 
Grattis - very nice!
Jaeger-LeCoultre har en slik en utsøkt design, og rett og slett nydelige linjer. En real eyecatcher det der.

:cool:
 
Gratulerer så mye med en lekker JLC! Kult å se at Tidemann får det til.
 
Takker igjen for alle tilbakemeldinger:)

Gratulerer :eek::cool::D
Her går du rett i strupen på mine forvetninger (speedy el sub) og knaller til med en stilren sak fra øverste hylle! La meg gratulere deg med et pent ur og et spennende valg! Artig!

Jeg har vel gått rett i strupen på mine egne forventninger også. Så for meg noe litt annet når jeg kastet meg ut i markedet.

Gratulerer. Dette må da være et valg for livet, no-bullshit eleganse :)

Gratulerer med et godt valg! En klokke for livet.

Absolutt en klokke for livet ja. Dette er det første uret jeg legger mye penger i, og det er jo uendelig tidløst - så denne skal aldri selges.

Gratulerer så mye med en lekker JLC! Kult å se at Tidemann får det til.

Jeg må understreke at å handle med Tidemann har vært en glede. Oppfølging hele veien fra jeg først kom inn i butikken. Det ytes også en helt annen kundeopplevelse enn hos e.g. Bjerke hvor salgskvinnen ikke kunne fortelle meg noe så elementært som størrelsen på klokken jeg prøvde.
 
Gratulerer med ei klassisk pen klokke og en aldri så liten budsjettsprekk:)
Lurt å like godt gå for en JLC, da du ville endt opp med en før eller siden:D