Utboksing av min kjære

Medlem
6. jan. 2012
Innlegg
116
Sted
Oslo
Ja, så var vi der igjen. Etter ukevis med venting har jeg endelig vært å hentet min kjære hos forhandler. En gledens dag for undertegnede.

For å gjøre en kort historie lang: I 13 år har min faste følgesvenn vært en Tag Heuer diver. Dessverre dro den et forsvinningsnummer i pianobaren på Dr. Holms 30. desember 2011, og dermed måtte jeg ut på jakt etter nytt ur. Denne jakten ledet meg til å melde meg inn på TS og starte denne - http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9633-Hjelp-Ny-klokke-15-25k - tråden her på tidssonen.

Jeg har altså vært i markedet etter en anvendelig klokke i prisklassen 15k-25k som arvtager til Tagen. Med tanke på forslagene fra dere andre her inne og min egen stadig økende klokkeinteresse, var dette dømt til å ende med en saftig budsjettsprekk. Noe det også gjorde.

Jeg presenterer med dette, i lite kledelig oppløsning, min nye livsledsager:

Takk til forhandler for en trivelig handel
IMG_20120209_184829.jpg


Kunne det bli noe annet?
IMG_20120209_184853.jpg


Nei, det kunne det ikke!
IMG_20120209_184921.jpg


Så til det viktigste
IMG_20120209_184939.jpg


Ekte unboxing med plasten på
IMG_20120209_185004.jpg


Og den sitter som en drøm
IMG_20120209_195856.jpg


Klarte ikke å få til et brukbart bilde av det synlige urverket...
 
Oh la la! Bildene dine kom ikke opp på PC'en min, men etter en tur innom photobucket så jeg en meget pen klokke :)

Gratulerer så mye! Enjoy.

Edit: nå kom dem opp :)
 
Det er Jeager-feber på sonen, det skjønner jeg godt! Gratulerer med en nydelig klokke! :)
 
SWEET! :D

Gratulerer så mye med en nydelig klokke. Dette var over all forventning :eek:
 
Gratulerer så mye med en nydelig JLC!
Få opp et bilde av urverket ASAP;)
 
Takk for alle gode tilbakemeldinger. Jeg er meget fornøyd, og det gleder også at flere liker min kjære.

Det er Jeager-feber på sonen, det skjønner jeg godt! Gratulerer med en nydelig klokke! :)

Det virker som det er et utbrudd av Jaeger-feber ja. En grusom sykdom uten kjent kur, og den stabiliserende medisinen er fryktelig dyr. Heldigvis er jeg ikke like hardt angrepet som Anders.

Dette er jo bare helt rått. Også på din første utpakking, da gitt.

Gratulerer så mye med flott klokke.

Takk, men det er faktisk min andre utpakking. Har også rukket å pakke ut en japansk luring mens jeg ventet på denne.