Ut og inn

Hei Frik, flott Heuer. Det er nok en ref. 404 T fra begynnelsen av 1960-tallet. Se øverst til venstre i denne 1963 katalogen.
Den er absolutt verdt å ta vare på. Verdi?? tja sikkert rundt US $ 1000 + + . Mer hvis den får en service.

Mvh
Jarl
http://www.classicheuers.blogspot.com

Page24.jpg

Takk for tips Jarl!

Jeg tok med klokken til Christensen for å høre om de kunne åpne og kikke litt på urverket, noe de kunne for 300kr og om ca en uke.. :? Prøvde meg heller hos Urmaker Tidemann som åpnet klokken der og da, og konstateret at det var et Ed Heuer verk cal 22 med manuelt opptrekk, med 17 juveler.
Tidemann har tatt den inn for å vurdere om det "lønner" seg å reparere den. Kommer det på 4-5K er det vel ikke sikkert
det er verdt det...
Ps. klokken går ikke :cry:

Endelig noe spennende på klokkefronten her i gården også :)

Antar det vil komme en liten spennende rapport på fredag...
...og dersom jeg blir 100% enig med selger vil det i tillegg komme et MEGET spesielt ur til landet om en ukes tid ;)

batman3.jpg

Festlig hvordan planene mine om å redusere med to klokker medfører at jeg potensielt har to klokker til på vei inn :D WIS! ;)

Har vært mye ut for min del de siste mnd. Men nå har jeg faktisk gått til anskaffelse av det som har vært drømmeklokken min i flere år! Forhåpentligvis kommer den til meg innen lørdag slik at jeg har den til 17 mai :D

Poster selvsagt bilder når jeg har mottatt den :)

Tror det ikke før jeg får se det, rkjersem! ;)

Vil dette si at vi ENDELIG er kvitt disse WTB'ene dine, i alle fall for et par dager? :D :D

Hos meg kom disse endelig inn... nye hjul.

Ikke helt gratis å være sykkelavhengig heller..

photo-15.jpg

DJM skrev:
Tror det ikke før jeg får se det, rkjersem! ;)

Vil dette si at vi ENDELIG er kvitt disse WTB'ene dine, i alle fall for et par dager? :D :D
Haha, jeg tenkte også "Jøss har den mannen endelig faktisk kjøpt noe....." :D :D :D :D :D

HEY! :evil: :p Jeg solgte jo en PO for ikke så lenge siden. Må jo ha kjøpt den først for å få solgt den. Shame on you guys! :roll:

Blir nok et par WTB til, må ha en klokke eller to til 8)