Så du syns det er akseptabelt med homage også nå...?Har kjøpt et parti kalkunpålegg nå, så håper det skal løsne litt da, hvis ikke må jeg antagelig kjøpe leverpostei også.
Så du syns det er akseptabelt med homage også nå...?Har kjøpt et parti kalkunpålegg nå, så håper det skal løsne litt da, hvis ikke må jeg antagelig kjøpe leverpostei også.
Er vel ikke bare ferske rykter som heller den veien, eller ?Mange, i disse dager, er utrolig lette å fornærme og blir indignert for den minste ting. Dessuten er det man diskuterer via de nyeste innleggene her, basert på hearsay, så god praksis er at man ikke skal tillegge 3.parts uttalelser større vekt enn hva som er hensiktsmessig.
På ingen måte. Kalkun står greit på egne bein, men det er ikke skinke!Så du syns det er akseptabelt med homage også nå...?
Uten å vite det; men har vi her frembragt den ultimate PR-seier for Gilde over Nortura??????På ingen måte. Kalkun står greit på egne bein, men det er ikke skinke!
kalkun står greit på 2 beinPå ingen måte. Kalkun står greit på egne bein, men det er ikke skinke!
Skulle jeg rolig meneUten å vite det; men har vi her frembragt den ultimate PR-seier for Gilde over Nortura??????
Takk - hold oss gjerne live oppdatert om følelsene hans tilknyttet dette besøket.En liten oppdatering.
Han hadde vært innom både den lille sjappa som pusher Rolex, pluss en tur innom det såkalte huset.
Har står fortsatt på at det var en vesentlig forskjell på kundeopplevelsen.
Tar det i såfall kun på PM, så det kan jeg fikse siden du er så spent.Takk - hold oss gjerne live oppdatert om følelsene hans tilknyttet dette besøket.