Urmaker Bjerke

Mange, i disse dager, er utrolig lette å fornærme og blir indignert for den minste ting. Dessuten er det man diskuterer via de nyeste innleggene her, basert på hearsay, så god praksis er at man ikke skal tillegge 3.parts uttalelser større vekt enn hva som er hensiktsmessig.

Mange, i disse dager, er utrolig lette å fornærme og blir indignert for den minste ting. Dessuten er det man diskuterer via de nyeste innleggene her, basert på hearsay, så god praksis er at man ikke skal tillegge 3.parts uttalelser større vekt enn hva som er hensiktsmessig.
Er vel ikke bare ferske rykter som heller den veien, eller ?

Man burde kanskje lage en ny tråd som feks heter «Urmaker Bjerke - Skrytetråden» slik at man har en Bjerketråd der man ikke skal kunne komme med noe som helst kritikk av butikken. Det er muligens lett for enkelte å glemme at det er en butikk vi snakker om og ikke bedehuset i den lokale menigheten.

En liten oppdatering.
Han hadde vært innom både den lille sjappa som pusher Rolex, pluss en tur innom det såkalte huset.
Har står fortsatt på at det var en vesentlig forskjell på kundeopplevelsen.

Var en tur innom nye butikken til Bjerke i dag, og må si det var en positiv opplevelse. Var blitt stort og fint, og opplevde selgerene som svært hyggelige. Jeg slo også av en prat med selgeren på 'Grand Seiko'-avdelingen i en drøy halvtime, og satt meg opp på liste for å bli kontaktet for en modell de får inn senere i år.

Jeg har ingen tidligere kjøpshistorikk hos Bjerke, bortsett fra et depositum jeg nylig betalte for en klokke. Uansett om jeg har vært innom butikken på Karl Johan eller det nye Bjerke-huset, har jeg fått god «service». For ordens skyld, sist jeg var der hadde jeg på meg en slitt joggebukse og t-skjorte. Jeg har vanskelig for å tro at de gir dårlig service basert på manglende kjøpshistorikk eller hva man har på seg. Åssen skal de uansett vite om personen som kommer inn har kjøpshistorikk eller ikke? Skjønner hvis du er kjendis, «trofast kunde» eller har avtalt time, men utenom det får nok de fleste lik behandling.

Utrolig hvor fornærmet man skal bli av en litt dårlig opplevelse av en tur i butikken. Hos Bjerke jobber det jo et titalls mennesker som alle kan ha en dårlig dag, eller en dårlig halvtime. Å ta med seg pengene sine til en annen forhandler står man selvsagt fritt til å gjøre, men dette virker som en noe overilt beslutning i dette tilfellet. Pust med magen og gi Bjerke en sjanse til å rette opp inntrykket.

Personlig foretrekker jeg egne erfaringer fremfor annenhåndsfortellinger. Sjekker ut Bjerke selv neste gang jeg er i Oslo, men da forventer jeg også rød løper med en submariner i stål i enden av den :LOL:

Takk - hold oss gjerne live oppdatert om følelsene hans tilknyttet dette besøket.
Tar det i såfall kun på PM, så det kan jeg fikse siden du er så spent.

Edit:
Skjønner at Bjerke-menigheten føler seg tråkket på tærne når noen er så frekke å komme med kritikk (feilaktig, naturligvis) mot selveste guden deres, men om denne tråden kun skal omhandle koseprat og skryt, bør den omdøpes til noe som gjenspeiler nettopp det.
Er ellers lett å misforstå hensikten for oss som måtte bekjenne oss til en annen gud.

Redigert: