Hei!
Jeg er ny her inne og søker etter råd/tips/erfaringer ved kjøp av Rolex hos Urmaker Bjerke i Oslo.
Siden 2021 har jeg forsøkt å få tak i en Explorer 36 i stål hos ulike AD’er, både nasjonalt og internasjonalt. Dessverre har det enda ikke lykkes meg å få kjøpt en, men jeg gir ikke opp
Er det noen her inne som vil dele sin erfaring med hvordan de kom seg gjennom nåløyet? Hvor mange klokker burde jeg kjøpe, og hva burde jeg kjøpe for å komme på venteliste, eventuelt bedre mine sjanser for kvalifisering? Jeg har så langt kjøpt én klokke hos dem tidligere (BB58).
Jeg er veldig fornøyd med kundeopplevelsen hos Urmaker Bjerke i Oslo, og vil helst foretrekke å handle drømmeklokken min hos dem. Men er det grunn til å tro at det er lettere å få tak i denne modellen hos de andre forhandlerne i Norge gitt at man etablerer et kundeforhold hos dem? Og hva med Datejust 36 i stål (ikke TT)? Er det like vanskelig å få tak i, uansett skive/konfigurasjon? Vil det forverre ens muligheter for å komme på liste om man plutselig spør etter en helt annen modell enn det man har etterspurt de siste 3-4 år?
Jeg takker for svar!