Urmaker Bjerke

Var innom å hentet ut (er det lov å si?) en ny klokke for et par uker siden. Hadde bedt om å få teste en Vacheron Constantin, Overseas, en Bulgari Octo Finissimo og en Lange på forhånd, men de hadde ingen inne. Litt skuffende.
Selv Cartier Santos var de tomme for.
Men fikk nå heldigvis lov til å bestille den jeg ønsket uansett, men da ble det usett.

Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
Var innom å hentet ut (er det lov å si?) en ny klokke for et par uker siden. Hadde bedt om å få teste en VC og en Lange på forhånd, men de hadde ingen inne. Litt skuffende.
Selv Cartier Santos var de tomme for.
Men fikk nå heldigvis lov til å bestille den jeg ønsket uansett, men da ble det usett.
Nærmer seg britisk dagligvarehandel...er det sjåførmangel som er årsaken her også mon tro?:unsure:

Spørsmålet om rabatt generelt hos Urm. Bjerke har jeg lite kjennskap om, men vet at feks. Omega har blitt betydelig strengere med å tillate store prisreduksjoner slik mange kjenner til fra før av. De har også blitt strengere på hvem som skal få lov til å selge deres produkter og utføre service.

Fikk ikke rabatt på Omega da jeg forhørte meg om Aqua Terra hos Bjerke. Dette da jeg i tillegg prøvde å selge meg inn som en framtidig god kunde. Endte opp med å gå for en annen forhandler da de ga vesentlig bedre tilbud.