Urmaker Bjerke

Den situasjonen er hverken rolex eller bjerke tjent med. Det er i deres interesse at varen prises så høyt som mulig og med inntrykk av utilgjengelighet, det er som en magnet på saueflokken som skraper på døra til bjerke. I flg proff tjener de rått på hypen. Om de har eller ikke opptrådt uetisk i dette tilfelle, er egentlig uinteressant. Saueflokken kan kritisere herfra til evigheten, men står fortsatt og skraper på døra deres
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Bullitt og Hoover
La ut et bilde av en klokke jeg kjøpte hos Bjerke på min Instagram og tagget Bjerke, da blokkerte de meg rett etterpå :eek: Jeg er tydeligvis ikke influenser materiale hehe :LOL:
Ka skjedde med Bjerke sin instagram eigentleg? Hacket?
Instagrammen til Urmarer Bjerke har vært nede i en mnd. tid slikt jeg har hørt. Så ikke sikkert at du er blokkert @Bullitt :p Vil tro de jobber med å få den tilbake

Uansett har ennå Bjerke Vintage brukeren da!:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Bullitt
Instagrammen til Urmarer Bjerke har vært nede i en mnd. tid slikt jeg har hørt. Så ikke sikkert at du er blokkert @Bullitt :p Vil tro de jobber med å få den tilbake

Uansett har ennå Bjerke Vintage brukeren da!:cool:

Takk for info, mulig det er grunnen :) Har uansett et ganske avslappet forhold til det, men artig å følge med litt (y)
 
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik
Klarer ikke se gjennom de greiene der, han fyren der har backpfeifengesicht så det holder. Noen som klarer, og kan oppsummere?
 
Den blå Rolex submarineren har vært i hylla en liten stund hos Bjerke og så vidt jeg vet så handler den under retail i annenhånds markedet? Han har jo ikke tatt plassen i køen til noen eller lignende.
 
Enig i at det der var en skikkelig klovn, men er det noen som vil slutte å handle på Bjerke pga dette?
 
For min del kan Bjerke selge akkurat hva de vil til hvem de vil - det er vel egentlig et godt tegn at enkelte Rolex-modeller kan plukkes opp av «hvem som helst» hos AD?

Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor de lar en slik klovn filme i butikken sin. Dette fremstår ikke akkurat som god merkevarebygging i mine øyne…. Ser heller ikke ut som de ansatte synes dette er veldig moro :rolleyes:
 
For min del kan Bjerke selge akkurat hva de vil til hvem de vil - det er vel egentlig et godt tegn at enkelte Rolex-modeller kan plukkes opp av «hvem som helst» hos AD?

Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor de lar en slik klovn filme i butikken sin. Dette fremstår ikke akkurat som god merkevarebygging i mine øyne…. Ser heller ikke ut som de ansatte synes dette er veldig moro :rolleyes:

Filming eller ta bilde 'No-go' i butikken hos bl.a. Nymans i Stockholm. Hos Bjerke NS burde vel kanskje 'noen' satt ned foten ? Også med hensyn til bl.a. ivaretagelse anonymitet for andre kunder som var tilstede.
 

Se og nyt folkens :cool:
Haha!

Jeez for en oppplegg..

Grei Tate-head-stemning på den meet up´en der og.

En ting jeg ønsker meg fra denne filmen er at han skifter fra "Godtierclub" til "Godtericlub" på tskjorta si. Passer mye bedre.
Bjerkefolka ser forøvrig greit ukomfortable ut foran kamera til tross for spede forsøk på å forholde seg normale.
Jeg er nok langt utenfor målgruppen her, men gir et moderat terningkast 2.
 
  • Liker
Reaksjoner: Durian
Haha!

Jeez for en oppplegg..

Grei Tate-head-stemning på den meet up´en der og.

En ting jeg ønsker meg fra denne filmen er at han skifter fra "Godtierclub" til "Godtericlub" på tskjorta si. Passer mye bedre.
Bjerkefolka ser forøvrig greit ukomfortable ut foran kamera til tross for spede forsøk på å forholde seg normale.
Jeg er nok langt utenfor målgruppen her, men gir et moderat terningkast 2.

Ikke fan av brøleape-approachen til youtube, som han karen her kjører. (n) Terningkast 2 fra meg også.
 
Redigert:
Som et alternativ til å henge ut bjerke for kritikkverdig kundebehandling, kan vi heller skryte av de urmakerne som behandler kundene sine bra. Så kan bjerke henge med små og store kjeltringer, influencere, invistorer, youtubere, og selvfølgelig de normale kundene som får innpass i det gode selskap
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Idva og Suften
urmaker-bjerke-egertorget-ideskisse.jpg


Planlagt åpning tidlig i 2024.