Noen som vet om Bjerke har fått utstillingsmodeller uten urverk?
Nærmer seg britisk dagligvarehandel...er det sjåførmangel som er årsaken her også mon tro?Var innom å hentet ut (er det lov å si?) en ny klokke for et par uker siden. Hadde bedt om å få teste en VC og en Lange på forhånd, men de hadde ingen inne. Litt skuffende.
Selv Cartier Santos var de tomme for.
Men fikk nå heldigvis lov til å bestille den jeg ønsket uansett, men da ble det usett.
Spørsmålet om rabatt generelt hos Urm. Bjerke har jeg lite kjennskap om, men vet at feks. Omega har blitt betydelig strengere med å tillate store prisreduksjoner slik mange kjenner til fra før av. De har også blitt strengere på hvem som skal få lov til å selge deres produkter og utføre service.
Prøvde en i rosé for ganske nøyaktig en måned siden i Nedre SlottsgateNoen som har vært innom i det siste, er det noen pm Sky-D i montrene for tiden ?
Prøvde en i rosé for ganske nøyaktig en måned siden i Nedre Slottsgate
Tror 422 ble opplyst da jeg prøvde den.Takk for tips, kunne vært artig å prøve den. Noen som et prisen for helgull SKy-D med lenke i gull ?
Litt snau den prisen ja.....Min 2021 med oysterflex koster 419,600Tror 422 ble opplyst da jeg prøvde den.
Jeg har ikke hørt episoden, men kan hvert fall bekrefte at han digger MB&F!
Jeg har ikke hørt episoden, men kan hvert fall bekrefte at han digger MB&F!