Urmagasinet Protid (Ski)

Medlem
30. mars 2010
Innlegg
1.049
Sted
Norge
Har handlet et par klokker hos dem, alltid blitt tatt godt imot og hatt en fin kjøpsopplevelse. Anbefales!
 
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug
Har også handlet klokker hos dem, samt hatt klokker på reparasjon, kontroll, puss og gravferd hos dem. De har alltid tid til en god klokkeprat og Terje har en kunnskap om innmat som ikke står tilbake for noen. :D
 
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug
Tommel opp for gutta hos Urmagasinet! Handlet et par ur av de, og de er alltid like imøtekommende og hyggelige. Alltid tid til en klokkeprat, og kunnskapen til både Terje og Lars er helt knall! Blir flere transaksjoner med de i årene som kommer. Har hørt noen rykter om at de også får inn Longines snart :)
 
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug
Innom her og handlet i går.

Startet med en kjempe hyggelig prat med herren bak disken, fikk se og kjenne på alt jeg ville selv om jeg hadde fortalt hvilket ur jeg var ute etter.

Endte med en handel og kundeservice jeg er kjempe fornøyd med og kommer garantert til å dra tilbake ved en senere anledning!

Edit: Longines er tilbake i butikken med mye fint :)
 
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug
Har også handlet klokker hos dem, samt hatt klokker på reparasjon, kontroll, puss og gravferd hos dem. De har alltid tid til en god klokkeprat og Terje har en kunnskap om innmat som ikke står tilbake for noen. :D

@Pasop Gravferd???
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug

Ja jeg hadde en vintage Longines som sluttet å virke. Den var i så dårlig stand innvendig at den ble anbefalt avlivet og begravet. Har tatt vare på den i tilfelle jeg en dag finner et urverk med kasse som trenger glass og skive. :(
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug
På tide å skryte litt av gutta på Ski igjen.
De tre siste nye klokkene jeg har kjøpt har blitt handlet der.
Alltid tid til en samtale, og gir gjerne det lille ekstra som gjør at en vil komme tilbake.

Kan anbefales til alle.
 
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug
Leverte en gammel Omega som sårt trengte en service og litt stell. God service og mye kunnskap. Alltid trivelig å gå innom her :)
 
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug
Hei, jeg var uheldig og mistet et kjært vintage Longines ur i flisgulvet på et hotell vi var i sommer. Uret stoppet og jeg så for meg at det var slutten for det uret i sommer. Jeg reiste til Protid på Ski pga. god omtale. Da det nå er ferietid ble jeg forespeilet at uret kunne i verste fall bli reparert i midten av august. Men gleden var stor da jeg ble kontaktet etter to dager og at da var uret var reparert. På toppen av det hele var at det ble veldig billig. En stor takk til gutta på Ski Storsenter.
 
  • Liker
Reaksjoner: RemiWM