Ur du liker, men ikke hadde kjøpt?

IWC Big Pilot 46 mm. Med 16,5 cm rundt håndleddet blir den alt for stor (ja, jeg har prøvd den :LOL: )

Tank française - elegant, men med en kasse og lenke som lever opp til navnet.
1000006134.jpg

Doxa. Digger designet, fargene og brandingen av merket. Men med sub og fifty fathoms i boksen ville den fått alt for lite armtid…

IMG_4084.png

Edit: kan legge til Zenith, jeg skulle så gjerne ha likt/hatt el primero, men har prøvd to ganger uten at klokken har gitt meg noe annet enn en «meh»-følelse…

Redigert:
audemars piguet royal oak jumbo a-serien 5402.

med én gang jeg fikk den på armen skjønte jeg at akkurat denne vil jeg aldri ønske meg - samme følelse som om jeg skulle iføre meg nylonstrømper og kjole: alt er feil for mitt sinn.

men herregud for en fremragende formgiving!

audemars piguet royal oak jumbo a-serien 5402.

med én gang jeg fikk den på armen skjønte jeg at akkurat denne vil jeg aldri ønske meg - samme følelse som om jeg skulle iføre meg nylonstrømper og kjole: alt er feil for mitt sinn.

men herregud for en fremragende formgiving!
jøsses, snodig opplevelse
selv kunne jeg gått en del med kjole og nylonstrømper for å ha den på armen
med disclaimer at jeg, i motsetning til deg, dessverre ikke har prøvd den på armen

• Haha
Reaksjoner: Jone, UJU og holmby
Avenger B01 Chrono Nightmission. Finnes knapt råere designspråk enn Breitling sine Avenger og kvaliteten er udiskutabel. Min «mestforminst/minimalistiske» tilnærming til klokker ekskluderer dessverre nesten alltid komplikasjoner samt at jeg med årene er blitt mer og mer begeistret for mindre ur. Klokken i seg selv er helt sinnsykt flott og det pariastempelet som altfor mange «klokkefolk» har tilegnet Breitling er bare så trist og altfor ofte preget av uvitenhet..
IMG_3956.jpeg