Ur du liker, men ikke hadde kjøpt?

Setter en femmer på at Crown Guard snakker om Speedy, og i så fall ble dette svaret litt morsomt ;)

Ha ha. Ja selvsagt. Har vært så kritisk til Speedy tidligere at det ikke falt meg inn å utbrodere det noe lenger.:p

Seamaster GMT (Great white) er en klokke jeg syns er dødstøff, og gjerne skulle eid, men den er så lik en klokke jeg allerede har at jeg ikke kunne forsvart kjøpet for meg selv.

Redigert:
Big_ben_closeup.jpg

• Haha
Reaksjoner: Phenix
Å du store Ben!
Jeg må bare inrømme at jeg ofte har ønsket meg denne klokke på taket til rekkehuset. Alle naboene vil sette slik pris på de flotte timeslagene. I tillegg er jeg overbevist om at nabo ånden vil økes når man kan dele sine goder på denne måten.

For håndleddet blir denne å anse som litt i grøvste laget....

8-D

(PS; Har du hørt om homsen som ble så deppa da han kom til London og fikk se at Big Ben bare var en vanlig klokke?)

Parmigiani Phersing 45 har jeg alltid likt. Men kjøpe den? Nope!

Vis vedlegg 388386
Veldig kul, spesielt med lenke. Smooth overgang mellom kasse og lenke, nesten integrert:) For noen år siden så husker jeg den Pershingen kunne kjøpes i gråmarkedet for en veldig hyggelig pris. Men det var vel en annen tid og ikke minst en annen NOK-kurs :oops:

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Det er noen som er utrolig fine - designmessig, men jeg føler at de passer ikke meg.

Omega Speedy pga 42mm med de rette ‘lugene’.
IWC Portuguese chrono / 7 days pga no bezel.
IWC ingenieur, Pilot… hmm.
PP firekantete saker.

Og alle Hublot, FM f.eks. er litt sære.

Redigert:
Til tross for at Speedy er for stor, klønete å trekke opp og ikke vanntett nok til daglig bruk så liker jeg den. Er tross alt en klassiker.
Men kan ikke kjøpe den av nevnte grunner.