Unboxing

Drømmebil!! Gratulerer så mye! Perfekt diskret sportsbil, som selv kona kan like :)

Grattis =) RS modellene er morsomme. Pluss at de i mine øyne har veldig mye bruksverdi pga quattro.

Da er det skjedd litt siden sist. Bilen har Vært inne til shine:

20131103_153542_zps4d32ad89.jpg

20131103_153430_zps657cae57.jpg

Som sikkert flere av de litt våkne her inne sikkert kan se, så er det litt lite glød i lakken. Det er det en grunn til. Bildene er tatt etter korrigering og før polering. Det skal ikke polish på denne bilen - det skal.....

Selvfølgelig folie på. Dette skal jo være en lekebil, derfor tillater jeg meg å være litt mer leken med fargevalget.

Valget falt på blue matt metallic, en farge jeg synes kler bilen og som er litt i tråd med den originale RS blåfargen.

IMG_8508_zps278391df.jpg

IMG_8034_zps84c0f0aa.jpg

20131110_171603_zpsb0ccbc13.jpg

Snart ferdig nå:)

20131110_171610_zpsf09b718d.jpg

Har også bestilt oppgradert Miltek eksos fra FMS. Det tror jeg kommer til å bli bra.

Da er det skjedd litt siden sist. Bilen har Vært inne til shine:

Som sikkert flere av de litt våkne her inne sikkert kan se, så er det litt lite glød i lakken. Det er det en grunn til. Bildene er tatt etter korrigering og før polering. Det skal ikke polish på denne bilen - det skal.....

Selvfølgelig folie på. Dette skal jo være en lekebil, derfor tillater jeg meg å være litt mer leken med fargevalget.

Valget falt på blue matt metallic, en farge jeg synes kler bilen og som er litt i tråd med den originale RS blåfargen

Det ble rått!! Du får bra attention med den bilen der nå :)
Gjør du jobben det selv? @Kawatching

Redigert av en moderator:
@GCSJ Takk! Jeg har hverken tålmodighet eller ferdighet til å gjøre dette selv, så det er satt bort i sin helhet. Jeg tror de brukte ca 23 timer på jobben, men så er detaljnivået høyt:)

I dag monteres Miltek eksos - det blir rått:)

Redigert av en moderator: