Unboxing

Medlem
6. sep. 2010
Innlegg
550
Sted
Oslo
Litt luremustråd....:)

En av grunnene til at Nautilusen forsvant ut døren, var at jeg hadde lyst til å realisere en liten drøm om en skikkelig lekebil.

Jeg har vurdert flere biler, men helt generelt ville jeg ha en bil som er litt diskre, samtidig som den leverer bøtter av spann med smil pr mil. Det måtte være firehjulsdrift...

De som kjenner meg vet at jeg har et svakt punkt i hjertet for både Porsche og Audi - det begrenser jo valgmulighetene noe:)

Valget falt på en



Bilen er akkurat ankommet, og skal til shine+++.

Kommer med flere bilder når den er klar:)

Takk for oppmerksomheten
 
Det har vel blitt sluppet hints om hva valget falt på i SP.
Men grattis er på sin plass og center spent på bilder av ny-shined glis-skaper :)
 
Gratulerer med virkelig fantastisk bil! Har en onkel som snuser på samme, faktisk av de samme grunne som gjor at du kjøpte :)
 
Redigert av en moderator:
Drømmebil!! Gratulerer så mye! Perfekt diskret sportsbil, som selv kona kan like :)
 
Grattis =) RS modellene er morsomme. Pluss at de i mine øyne har veldig mye bruksverdi pga quattro.
 
Da er det skjedd litt siden sist. Bilen har Vært inne til shine:

20131103_153542_zps4d32ad89.jpg


20131103_153430_zps657cae57.jpg


Som sikkert flere av de litt våkne her inne sikkert kan se, så er det litt lite glød i lakken. Det er det en grunn til. Bildene er tatt etter korrigering og før polering. Det skal ikke polish på denne bilen - det skal.....




Selvfølgelig folie på. Dette skal jo være en lekebil, derfor tillater jeg meg å være litt mer leken med fargevalget.

Valget falt på blue matt metallic, en farge jeg synes kler bilen og som er litt i tråd med den originale RS blåfargen.

IMG_8508_zps278391df.jpg


IMG_8034_zps84c0f0aa.jpg


20131110_171603_zpsb0ccbc13.jpg


Snart ferdig nå:)

20131110_171610_zpsf09b718d.jpg



Har også bestilt oppgradert Miltek eksos fra FMS. Det tror jeg kommer til å bli bra.