- Medlem
- 19. okt. 2011
Gratulere med ny flott klokke.
Men føler at du er mer DJ typen
Grattis![]()
Ja, du sier noe...
Bør nok poste dette her også slik at jeg ikke sanker flere gratulasjoner for en klokke jeg ikke lengre har:
Folkens, dette er ganske komisk. Men det illustrerer nøyaktig hvor irrasjonell (og herlig) denne klokkeinteressen/galskapen er. Her er dagens småflaue historie:
I går satt jeg hos Askeland og vurderte OP36, OP39 og Datejust 36 (med hvit skive på Oysterlenke) frem og tilbake i en times tid. Jeg gikk så en liten runde rundt i byen og grublet, og kom tilbake og slo til på OP36. Dette viste seg å være et klassisk eksempel på å tenke for mye med hjernen (lommeboken), og for lite med hjertet. I løpet av kvelden og natten fikk jeg rett og slett ikke denne Datejusten ut av hodet, og den snikende følelsen av å ha valgt feil begynte å melde seg.
Ringte dem opp i dag og forklarte situasjonen, og ble møtt med full forståelse og god stemning. Det var bare å komme ned for å bytte med mellomlegg.
Ja, så nå sitter jeg her med en Datejust 36 på armen og godfølelse i bøtter og spann. Og akkurat det er det vanskelig å sette en pris på.
Må forresten gi skryt til personalet hos Askeland. En hyggelig og serviceinnstilt gjeng.
Redigert: