Unboxing: Rolex OP36 - Byttet, se side 2!

Gratulerer med nydelig klokke! Jeg har en litt større variant i hvitt av klokka, og er utrolig fornøyd:)

Takk! OP39 med hvit skive er rålekker, og er også i kategorien av klokker man fint kan leve med resten av livet som "den ene". :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Asahi
Takk for bilder og tanker, og grattis med flott ur! Denne har jeg tenkt litt på også. Jeg begynte å lure på Explorer 39mm, men den føltes overraskende stor på armen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Gratulere med ny flott klokke.
Men føler at du er mer DJ typen ;)
Grattis :)

Ja, du sier noe... ;)

Bør nok poste dette her også slik at jeg ikke sanker flere gratulasjoner for en klokke jeg ikke lengre har:

Folkens, dette er ganske komisk. Men det illustrerer nøyaktig hvor irrasjonell (og herlig) denne klokkeinteressen/galskapen er. Her er dagens småflaue historie:

I går satt jeg hos Askeland og vurderte OP36, OP39 og Datejust 36 (med hvit skive på Oysterlenke) frem og tilbake i en times tid. Jeg gikk så en liten runde rundt i byen og grublet, og kom tilbake og slo til på OP36. Dette viste seg å være et klassisk eksempel på å tenke for mye med hjernen (lommeboken), og for lite med hjertet. I løpet av kvelden og natten fikk jeg rett og slett ikke denne Datejusten ut av hodet, og den snikende følelsen av å ha valgt feil begynte å melde seg.

Ringte dem opp i dag og forklarte situasjonen, og ble møtt med full forståelse og god stemning. Det var bare å komme ned for å bytte med mellomlegg.

Ja, så nå sitter jeg her med en Datejust 36 på armen og godfølelse i bøtter og spann. Og akkurat det er det vanskelig å sette en pris på. :)

32385090987_630a2100da_b.jpg


Må forresten gi skryt til personalet hos Askeland. En hyggelig og serviceinnstilt gjeng. :)
 
Redigert:
Ja, du sier noe... ;)

Bør nok poste dette her også slik at jeg ikke sanker flere gratulasjoner for en klokke jeg ikke lengre har:

Folkens, dette er ganske komisk. Men det illustrerer nøyaktig hvor irrasjonell (og herlig) denne klokkeinteressen/galskapen er. Her er dagens småflaue historie:

I går satt jeg hos Askeland og vurderte OP36, OP39 og Datejust 36 (med hvit skive på Oysterlenke) frem og tilbake i en times tid. Jeg gikk så en liten runde rundt i byen og grublet, og kom tilbake og slo til på OP36. Dette viste seg å være et klassisk eksempel på å tenke for mye med hjernen (lommeboken), og for lite med hjertet. I løpet av kvelden og natten fikk jeg rett og slett ikke denne Datejusten ut av hodet, og den snikende følelsen av å ha valgt feil begynte å melde seg.

Ringte dem opp i dag og forklarte situasjonen, og ble møtt med full forståelse og god stemning. Det var bare å komme ned for å bytte med mellomlegg.

Ja, så nå sitter jeg her med en Datejust 36 på armen og godfølelse i bøtter og spann. Og akkurat det er det vanskelig å sette en pris på. :)

32385090987_6fd9c800a4_b.jpg


Må forresten gi skryt til personalet hos Askeland. En hyggelig og serviceinnstilt gjeng. :)
Grattis med flott klokke! Dette illustrerer hvorfor det er viktig å støtte sin lokale AD! Gjengen hos Askeland leverer alltid ;)
 
Det der høres veldig kjent ut, bra du fikk tatt en rask beslutning og ordnet opp! Rimelig sikker på at de fleste her inne har vært borti nøyaktig samme situasjon...! Gratulerer med DJ, da!
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Ja, du sier noe... ;)

Bør nok poste dette her også slik at jeg ikke sanker flere gratulasjoner for en klokke jeg ikke lengre har:

Folkens, dette er ganske komisk. Men det illustrerer nøyaktig hvor irrasjonell (og herlig) denne klokkeinteressen/galskapen er. Her er dagens småflaue historie:

I går satt jeg hos Askeland og vurderte OP36, OP39 og Datejust 36 (med hvit skive på Oysterlenke) frem og tilbake i en times tid. Jeg gikk så en liten runde rundt i byen og grublet, og kom tilbake og slo til på OP36. Dette viste seg å være et klassisk eksempel på å tenke for mye med hjernen (lommeboken), og for lite med hjertet. I løpet av kvelden og natten fikk jeg rett og slett ikke denne Datejusten ut av hodet, og den snikende følelsen av å ha valgt feil begynte å melde seg.

Ringte dem opp i dag og forklarte situasjonen, og ble møtt med full forståelse og god stemning. Det var bare å komme ned for å bytte med mellomlegg.

Ja, så nå sitter jeg her med en Datejust 36 på armen og godfølelse i bøtter og spann. Og akkurat det er det vanskelig å sette en pris på. :)

32385090987_630a2100da_b.jpg


Må forresten gi skryt til personalet hos Askeland. En hyggelig og serviceinnstilt gjeng. :)
Også med rulett datohjul da..vakkert!
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321