Unboxing på gang!

MrK

Medlem
3. april 2011
Innlegg
197
Ny unboxing på gang en fredagskveld... når jeg tenker meg om er den ikke helt ny siden jeg har hatt den noen dager.

Audemars Piguet RB3.... Come to PAPA!


IMG_1670.jpg


IMG_1671.jpg


DSCN1315.jpg


DSCN1316.jpg


DSCN1317.jpg


DSCN1318.jpg


DSCN1322.jpg


DSCN1323.jpg


DSCN1325.jpg


IMG_1634.jpg
 
Gratulerer med en klokke fra en annen planet :)

Det er ikke så mye og si her en at du har Super Star klokken...

Det er mye fine klokker du har..

Nydelig klokke.. Gratulerer igjen :)
 
Herre min hatt:eek:.......noen tar den bare heeeelt ut.
Takk for at du deler galskapen med oss.
Grattis er vel sjeldent mer passende.

Mvh
Timebandit "87K"
 
Herrefred for en kveld! Gratulerer så mye med en rå ROO!
Du har forresten en av sonens top tre samlinger, uten tvil!! :cool::D
 
Wow, den der er bare helt rå!:D

Gratulerer så mye!

Er det lov å be om et lite gruppebilde, mistenker at du har mye godbiter i boksen?;)