Oh, Lord!! Det der var en friskus. :cool: Gratulerer så mye:)
rambutan Medlem 6. nov. 2011 Innlegg 2.111 14. april 2012 #31 Oh, Lord!! Det der var en friskus. Gratulerer så mye
OsloLosen Støttemedlem Medlem 12. jan. 2011 Innlegg 826 Sted Oslo 14. april 2012 #32 Dette har virkelig vært dagen for store unboxinger. Gratulerer er vel alt jeg kan si. Dine klokker er sånne som tar pusten fra meg hver gang.
Dette har virkelig vært dagen for store unboxinger. Gratulerer er vel alt jeg kan si. Dine klokker er sånne som tar pusten fra meg hver gang.
Midas Mulligan Støttemedlem Medlem 23. okt. 2011 Innlegg 264 Sted Oslo 14. april 2012 #34 Den var råtøff! Gratulerer.
M MrK Medlem 3. april 2011 Innlegg 197 14. april 2012 #35 MINUTE_REPEATER skrev: You did it again Mr. K..... Helt rått Synd at Rubens ikke fikk sjangsen i et F1 sete i år, han var en av de mest sympatiske førerene IMO Klikk for å utvide... Trodde han kjørte i Williams? Fikk han ikke fortsette der? Uansett så imponerte han jo ikke i de få løpene jeg fikk med meg ifjor... han begynner vel også å dra på åra?
MINUTE_REPEATER skrev: You did it again Mr. K..... Helt rått Synd at Rubens ikke fikk sjangsen i et F1 sete i år, han var en av de mest sympatiske førerene IMO Klikk for å utvide... Trodde han kjørte i Williams? Fikk han ikke fortsette der? Uansett så imponerte han jo ikke i de få løpene jeg fikk med meg ifjor... han begynner vel også å dra på åra?