Unboxing (mange bilder)

Gratulerer så mye! Lekkert ur du har fått deg. Støtter opp om ønsket om en video, men da gjerne klokken 00:00:00 ved et månedsskifte som begynner på en mandag ;)

Hører du det forresten når sekundviseren returnerer? Jeg må bare anta at det ikke er fullt så hørbart som feks når jeg resetter kronografen på speedmasteren.

Takk takk. :D. Jeg hører et svakt klikk når sekkundviseren flyr tilbake. :D

Gratulerer med nytt:D

Takk for det. :D

Gratulerer med flott dressur:)

Takk takk. :D


Der kom det en flott video av det samme uret. Puhserne på min er nedsenket i kassen. Longines har sluttet å lage de med de store puhserne.
 
Et sjeldent syn. Altfor sjelden. Har tittet på denne i lokal butikk. Den er virkelig lekker. Du har en utsøkt smak.

Gratulerer med et stilig ur.
 
Gratulerer med flott og uvanlig ur. Denne ville nok tatt seg godt ut på skinnreim også.
 
Gratulerer med nydelig klokke...

Tideløst design..

:D :D :D

+1 tror den ville blitt rå tøff på skinrem som tore sa ....
 
Jøss, så flott med hvit skive. Var veldig nærme et kjøp på sort en gang, denne er jo hundre ganger bedre. Gratulerer med flott ur!
 
GRATTIS! Retrograde day/date/seconds er helt konge:cool: Jeg personlig ville holdt meg våken for å se
når den skifter dato fra 31 til 1:D
 
Flott klokke! Gratulerer så mye:)

Takk for det. :D
Longines er virkelig inne på en god sti for tiden! Jeg synes spesielt Heritage modellene er i klasse for seg! Mye klokke for pengene.

Jeg håper at noen snart kan kjøpe denne:
http://www.longines.com/watches/heritage-collection/L2.747.4.52.4

Takk takk. :D

Gratulerer med flott og uvanlig ur. Denne ville nok tatt seg godt ut på skinnreim også.

Takk for det. Jeg kommer til å kjøpe meg en skinn reim til denne. Starter en egen trå på det litt senere. Jeg har noen spørsmål om reimer. :D

Gratulerer med nydelig klokke...

Tideløst design..

:D :D :D

+1 tror den ville blitt rå tøff på skinrem som tore sa ....

Tusen takk. :D

Jøss, så flott med hvit skive. Var veldig nærme et kjøp på sort en gang, denne er jo hundre ganger bedre. Gratulerer med flott ur!

Takk takk. :D
Gratulerer med flott Longines:D

Takk for det. :D
GRATTIS! Retrograde day/date/seconds er helt konge:cool: Jeg personlig ville holdt meg våken for å se
når den skifter dato fra 31 til 1:D

Tusen takk. :D Det blir nok noen våken netter framover for å se på flyback funksjonen ja..:cool:

Gratulerer med ei pen og spennende klokke. Det er virkelig ei klokke for en klokkenerd:)

Tusen takk. :p
 
Svært så vakker skive på denne. Elsker også fargen på viserene. Retrograde er en fasinerende komplikasjon, og her var det mye av det.
Gratulerer så mye!