Unboxing (mange bilder)

Medlem
27. jan. 2011
Innlegg
1.922
Sted
Trondheim
God aften godtfolk.
Ikke enkelt å visefram et ur etter Moore sin presantasjon tidligere i dag. Er nok i en annen liga både ur og presantasjon. :D
Uansett så gjør vi et forsøk.

Går rett på bildene :
1.jpg

Da vet vi hvor den er kjøpt. ;)
2.jpg

Hvit boks.
3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

En longines master collection. :D
9.jpg

10.jpg

11.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

WS må til. :D
30.jpg

31.jpg



Klokken er altså en Longines Master Collection. 4x Retrograde. Ref nr : L2.717.4 Kaliber : L698.2
Urverket er ETA basert, men Longines gjør vist ganske mye med verket før de putter det i en klokke. Men det er det sikkert noen her som vet bedre en meg.:D Klokken har gjenomsiktig baklokk som viser det dekorerte verket.
Størelsen på kassen er 44mm.
Klokken har altså 4 komplikkasjoner og de er som følger : Dag vising kl 12 - dato kl 3 - sekkundviser med flyback kl 6 - og 24 timers funksjon kl 9.
Klokken har en WR raiting på 30m så det er ikke noe dykkerur akkurat,men det har man jo fra før.:D
Beklager litt dårlige bilder.:( Kommer sikkert flere bilder.
Ikke vanskelig å tenke seg hvilken klokke som blir på armen noen dager framover.

Takk for titten. Blir noe godt i glasset i kveld. :D
Fortsatt god helg til alle på asylet.
 
Gratulerer med en veldig flott Longines :D

Kan du forklare litt hvordan sekundviseren kl.6 fungerer?

Mye spennende som skjer hos Longines for tiden.
 
4x retrograde med så ryddig skive det må jeg si imponerer fra Longines. Gratulerer men skikkelig flott sak!
 
Gratulerer med en veldig flott Longines :D

Kan du forklare litt hvordan sekundviseren kl.6 fungerer?

Mye spennende som skjer hos Longines for tiden.

Takk for det. :D

Sekundviseren glir ifra 0 til 60 og når viseren kommer til 60 så "flyr" den tilbake og starter på nytt. Ganske kult å se på. :p
 
Takk for det. :D

Sekundviseren glir ifra 0 til 60 og når viseren kommer til 60 så "flyr" den tilbake og starter på nytt. Ganske kult å se på. :p

Rått! :cool:

Har du lyst å filme det til stor glede for oss på TS? :mrgreen:

Longines har forstått at man skal bruke litt penger på en fin presentasjonsboks til klokken. Her har Omega, Rolex, Sinn m.m. noe å lære.
 
Gratulerer så mye! Lekkert ur du har fått deg. Støtter opp om ønsket om en video, men da gjerne klokken 00:00:00 ved et månedsskifte som begynner på en mandag ;)

Hører du det forresten når sekundviseren returnerer? Jeg må bare anta at det ikke er fullt så hørbart som feks når jeg resetter kronografen på speedmasteren.