Unboxing av en skikkelig "beater"! *OPPDATERT*

Takk igjen for alle gratulasjoner!

Gidder du eller. Skal akkurat til å legge ut unboksing. Blir dårlig nedtur etter dette.;)

Gratuler med en lekker klokke.
Legg den ut ASAP! det er ikke mye som er bedre enn unboxing-tråder på TS, uavhengig av prisen:)

Gratulerer så meget ostepåp! Wow den er lekker.. Hva skjer med at du legger ut begge dine klokker for så å trekke? Vunnet i Lotto eller? Student liksom.. Gikk de med i en trade kanskje? Uansett denne er legendarisk!
Det ble en trade, så nå er det enda færre memovoxer her på TS:(

Helt ærlig, memovoxen er helt fantastisk! Min skal aldri ut.. Men det er pokker meg AP ROC også, så det er greit! Hva med subben, den beholdt du vel? Gratulerer igjen, jeg er offisielt misunnelig!

Helt ærlig, memovoxen er helt fantastisk! Min skal aldri ut.. Men det er pokker meg AP ROC også, så det er greit! Hva med subben, den beholdt du vel? Gratulerer igjen, jeg er offisielt misunnelig!

Subben gikk ut den også, men det er ikke lenge igjen før det bestilles en splitter ny 14060M eller en 116610 LV fra Tromsø:D

Gratulerer så mye :D

For et mesterverk av en klokke. Det er vel to stk av denne fargekomboen på TS nå?

Snadder :)

Studentlivet er nok noe mer lukrativt nå enn det var for 30 år siden...

(Sorry, Ostepåpp, jeg bare måtte) :D:D

Hehe, det virker mer lukrativt enn på 90-tallet også...kan ikke huske hvilken klokke jeg hadde da jeg studerte, eller jo, jeg hadde en Citizen Diver som jeg kjøpte på Naxos for 2K :D Før det hadde jeg en casio uten lenke i lommen, OMG lisssom ;)

Men jeg hadde drømmen om Speedy pro, for den hadde jeg lest om da jeg var 16-17.

Sorry for alt OT her.

Nydelig klokke, Ostepåpp, du må komme til Bergen på GTG så vi her vest får klå litt :)

Gratulerer så mye :D

For et mesterverk av en klokke. Det er vel to stk av denne fargekomboen på TS nå?

Tror KarlFr(?) har sin enda, ja:)

Snadder :)

Studentlivet er nok noe mer lukrativt nå enn det var for 30 år siden...

(Sorry, Ostepåpp, jeg bare måtte) :D:D

Ingen ting å beklage, Minuteman! Kan ikke uttale meg om den økonomiske utviklingen til studenter de siste 30 årene, men jeg har grunn til å tro at flertallet av dagens studenter sliter økonomisk:(
Jeg prioiterer derimot bort mat, byen, snus/røyk og unødvendig sløsing, til fordel for klokker, klær og bil:D

Hehe, du høres litt ut som meg Ostepåpp, bil og klokker er høyt prioritert:D
Tørr jeg spørre hva du ratter?