Tv2 Tour de France 2019 Tourmanager - Tidssonen Liga

Medlem
6. nov. 2014
Innlegg
606
Sted
.
Etter ny forespørsel fra @Ban kjører vi i gang med ny runde TV2 Tour de France tourmanager.
Meld dere inn i ligaen for en spennende sommer!
https://tourmanager.tv2.no
Ligakode: GFSJAREE

153631
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner og Ban
Ca. 2 dager og 17 timer igjen til fristen for å sette opp lag til 1. etappe. Meld dere på!
 
Hvilken sammenlagtrytter tror dere vinner i år?

Selv holder jeg en knapp på fjorårets vinner Geraint Thomas, men den plassen på podiet er nok mer åpen nå som Froome er ute med skade.

Tv2s eksperter mener det kan stå mellom G. Thomas, Bernal, Fuglsang, Yates, Quintana, Pinot.
 
Jeg håper på Fuglesang og han har imponert veldig i vårsesongen, men klarer han tre uker uten en dårlig dag og er laget godt nok? Det spørs om det ikke blir Thomas eller Bernal.

(Men Fuglesang skal inn på laget mitt etterhvert, morsommere å ha med ryttere man heier på:))
 
  • Liker
Reaksjoner: RemiWM
Nå drar det seg til:) Dette kan bli den meste spennende innspurten på mange år. 39 sek fra 2. til 6.plass og Alaphilippe i gult som "alle" regner med ikke holder helt inn. Det virker som de fleste mener Pinot er i førersetet, men er det nå Ineos-laget står frem? Det blir tre fantastiske dager i alpene:D
 
Herlig åpent i år ja! Blir noen syke dager i Alpene. Jeg håper på Pinot, da går vel det franske publikummet helt bananas:D
 
Bernal får nok ikke lov å vinne i år, men ingen tvil om at han blir en rytter som vil dominere 3 ukers ritt i årene som kommer.
 
Tror ikke bernal har sjans!

Sammenlagtrytterne tok ikke ut alt idag pga utforkjøringen mot mål. Ikke smart å tømme seg helt hvis du blir tatt igjen av noen som er villig til å gamble litt mer enn deg nedover.

Den virkelige testen er nok i morgen når alle støt opp siste stigningen må tettes.

Personlig hadde jeg sett at Pinot tar det. Mest av medlidenhet, han har hatt så mye uflaks de siste årene at han fortjener dette mer enn de andre.
 
Synd med Pinot. Det var på en måte hans år med tanke på en fantastisk formutvikling på vei inn i den 3.uka. Han kom forøvrig i rimelig bra shape inn i årets TdF også.
 
Da ser det ut som Bernal fikk lov allikevel. Alle så jo at Thomas ikke hadde samme nivå.
 
Da var dessverre årets Le Tour over for denne gang. Bare 334 dager igjen til neste startby som er i Nice. I år 2021 er det Danmark som får gleden av å være startby.

Gratulerer til Berzerkene som vant Tidssonen ligaen!
EE48E982-A53E-4DCC-9DD5-8B54D89AE22A.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban