Tudor-tråden

IMG_0353.jpeg

Etter lengre tid med en daily beater fra Seiko i nesten 10år, så ble jeg bitt av basillen igjen 😆😅 Prøvde meg først på Pelagos 39mm, men titan er ikke min personlige favoritt hva gjelder riper og patina over tid, derfor ble den byttet bort i en BlackBay Monochrome, kjempefornøyd 😄
IMG_7366.jpeg
IMG_7635.jpeg
IMG_7634.jpeg

• Liker
Reaksjoner: crown guard
Takk for det ☺️ Vært innom SeaDweller, ExpII og Sub keramisk før, men prisene har tatt av som en rakett den tida jeg har vært borte 😆 Så da fant jeg ut at Tudor må være noe for meg ☺️

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Denne klokka altså. Ikke er det den mest spennende klokka jeg har, ikke den fineste og prismessig er den midt på treet. Ikke dykker jeg heller, det nærmeste den har vært er vel 10 minutter plasking i ferskvann. Snowflake viserne har jeg nok et Stockholm Syndrom forhold til. Allikevel får den 90% av tiden på armen. Den passer til absolutt alt, og har vært med på alt fra bryllup til moshpits, utallige jobbdager og turer til fjells. Jeg tror jammen meg den har vært vitne til en fødsel også. Den sitter dønn solid på hånda med en perfekt størrelse og tyngde. Er nok snart på tide å sende den på service, men det vil bli en tung pause i forholdet. Tudor har gjort noe veldig riktig med designet og utformingen av klokken, og det beste med den er det totalt fraværende datovinduet.

Flere her som rocker BB58?

1000009307.jpg