Tudor-tråden

Flott klokke! En klar forbedring fra den gamle modellen. Men er det sånn at begge skal leve side om side?
Ja.
Screenshot_20220830-180248~2.png

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
De treffer nok markedet rimelig greit her. Forvent ventelister herfra til månen. Jeg synes den er kanon, men min FXD lever veldig trygt i boksen:giggle:

De treffer nok markedet rimelig greit her. Forvent ventelister herfra til månen. Jeg synes den er kanon, men min FXD lever veldig trygt i boksen:giggle:
Tror neppe den blir så "het", men vi kommer nok kanskje til å se litt de samme tendensene som med BB58 for et par år tilbake. Jeg synes det er en fin klokke, men med Sub og FXD allerede i boksen så tror jeg ikke det blir aktuelt å erverve seg denne for min del.

Redigert:
Liker den og håper de leker litt med fargene i kommende lanseringer. Denne i pelagos-blå hadde vært helt 100 personlig.

• Liker
Reaksjoner: Kraken
Sunburst på bezel og skive er litt nedtur og personlig synes jeg rød skrift er mye mer forstyrrende enn fem linjer :p Men ellers ser den veldig bra ut.
Jeg synes at noe av det som gjør Pelagos så bra er de tydelige hvite markørene på den matt sorte bakgrunnen.

Kjører Pelagos i anledning lanseringen :D
IMG_3370.JPG

Flott klokke med riktige proporsjoner,...meeen, sorry ass...det er et eller annet med titan som ikke appelerer til meg. Den sunburst bezelen ser og litt "billig" ut synes jeg. Skulle ønske de hadde lansert den i blå, med bezel litt mer matt, slik som fxd.