Tudor-tråden

Jeg ønsker..
21EBDD9F-63C6-4EE0-ABBE-F931D1B7D8D0.jpeg
 
Var innom Askeland Kristiansand i dag for å høre om lenkelåsen som sitter på Bb36 two Tone også kom på stålmodellen. Det gjør den ikke, men tittet på den nye Rangeren og det virket som at låsen var like brei som på min BB36. Noen som vet bredden på Ranger-lenken/låsen?
 
Har hatt både svart og blå BB58 og jeg liker størrelsen veldig godt, men har ingen av de lenger da det var et eller annet som ikke gav 100% go-følelsen.
925 og bronse-utgavene av BB58 har aldri krysset tankerekken min før nå inntil nylig, ja, der evet vel hvordan slik modnes og foregår i våres enkle hjerne:rolleyes:

Nå er vel kanskje bronseklokken den som er vanskelig å få tak i, men sikkert ikke umulig. Er det noen med synspunkter eller erfaring med disse to klokkene ?
 
Jeg har BB58 i 925-utgaven. Digger den, det er herlig med matte overflater, og fargen på skive/bezel er veldig kledelig. Det er en flott klokke og definitivt verdt å prøve på for å se om den gir godfølelsen!
 
Jeg har BB58 i 925-utgaven. Digger den, det er herlig med matte overflater, og fargen på skive/bezel er veldig kledelig. Det er en flott klokke og definitivt verdt å prøve på for å se om den gir godfølelsen!

Ja, er veldig fysen på den. Ikke sett den live, men utfra bilder virker den veldig fin! I tillegg likte jeg å bruke BB58 på rem/nato/perlon….
Hvordan holder den seg? Ser noen gir den en runde med tannkrem :cool:
 
Den er virkelig kul! Det er veldig mye å like med denne. Har lyst på en selv, men er ikke så glad i titan. Litt pga fargen, og mest pga vekt. Hvordan oppleves den, dere som har en slik?