Tudor-tråden

3F48CD58-6F17-4D87-993B-A28DB7BFC2E3.jpeg

Har hatt noen dagers pause fra denne for å gi armtid til annet morro. Men, nå er pausen over og gmt’n gir fortsatt go’ feelingen på armen!

Fikk endelig prøvd P01 på armen i dag og jeg må si jeg ble positivt overrasket. Den er stor og uvant men ikke så "grotesk" som jeg fryktet. Jeg har forsatt lyst på en.

• Liker
Reaksjoner: Heftos og Kraken
Vakker!! Det der kan fort bli min neste klokke...

Lett å bli glad i! Kjøpt her på forumet med tanke om å kanskje ikke ha den for alltid, men endres mer mot å beholde for hver dag som går. Men så er dras jeg ofte mot grønt da.

Fin den helblå lillebroren også, som ligger for salg på forumet nå...

Lett å bli glad i! Kjøpt her på forumet med tanke om å kanskje ikke ha den for alltid, men endres mer mot å beholde for hver dag som går. Men så er dras jeg ofte mot grønt da.

Fin den helblå lillebroren også, som ligger for salg på forumet nå...
Enig, den blå er nydelig, men den grønnfargen der ass!! Hvor på serienr-listen ligger den? Så vidt jeg har fått med meg har det passert 5000 ut av Harrods.

Er det noen med Pelagos som kan bekrefte eller avkrefte at klikket på bezel er litt fastere akkurat på 12:00?
Klokka hadde ikke vært i bruk på en stund- og bezel var treg. Nå er klikket klokken 12 litt fastere enn jeg husket det tidligere..

Er det noen med Pelagos som kan bekrefte eller avkrefte at klikket på bezel er litt fastere akkurat på 12:00?
Klokka hadde ikke vært i bruk på en stund- og bezel var treg. Nå er klikket klokken 12 litt fastere enn jeg husket det tidligere..

Det er jo genialt for å nullstille besel, uten å måtte se ned. :)

• Liker
Reaksjoner: Genta