Tudor-tråden

Er skikkelig fornøyd med min North Flag! Skulle gjerne hatt normale lugs for å ha flere valgmuligheter når det gjelder remmer, men lenken gir heldigvis ordentlig godfølelse. Det kan nok godt hende at det blir flere i boksen fra Tudor i fremtiden.
DSC_0020.JPG
 
Redigert:
Har ikke delt denne med dere. Strengt tatt ikke min, dette var fjorårets julegave til fruen. Ett spørsmål til de mer kyndige: den lokale urmakeren mente det ikke var mulig å fjerne flere ledd på lenka. Det er "foldede" ledd og ut i fra det jeg kan se, har han rett. Hvor bør man lete etter en korrekt lenke? Alle tips mottas med takk!
04779D51-49EB-426E-A32E-C5312B45B280_zpsedsjidac.jpg
04779D51-49EB-426E-A32E-C5312B45B280_zpsedsjidac.jpg
 
Noen som har kjøpt BlackBay41 G&S?
Erfaringer?
Stod på venteliste, og oppringt at den var tilgjengelig nå... ble bare så usikker...

Vis vedlegg 46741


Mtt inntrykk er at "two-tone" er begynt å bli mer populært i år. De markedsfører seg ganske ganske kult også med Beckham på denne. Jeg mener dette er en klokke som også passer forskjellige reimer ganske godt. Jeg syns den var drit kul på OEM lether strap blant annet. Selv er jeg egentlig ikke super fan av "two-tone", men denne har jeg sansen for. Gir et helt annet inntrykk og andre assosiasjoner en sin "dyrere fetter".
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og Oddemann
Black Bay er flott på alt - untatt tykkelsen. Den er så tykk at den får enhver utgave av SD til å se ut som SD har vært på Grete-Roede-kurs. Synd, for ellers er den svært pen. Tykkelsen gjør at den kler lenka absolutt best, fordi sidene på urkassen mellom lugsa vises veldig mye med ei Natoreim.
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og Oddemann
Fikk inn denne i en byttedeal i dag. Småforelska? Joda. Men skulle nok hatt denne først og så sub, motsatt rekkefølge blir litt nedtur. Uansett forsvinner den nok ganske fort ut igjen, dama maser om huslån og "vil ikke ende opp på gata" og no greier :rolleyes: Enig med @Loevhagen i at den absolutt kler lenka best grunnet tykkelsen, syns også NATO-reima blir litt rar med barettene "inni" reima. Men for all del, lekker klokke :cool:

IMG_5850.JPG
 
Slenger ut et blinkskudd som sikkert har blitt postet tidligere i år.

20161225_133504.jpg

Angående Black Bay og nato så er min personlige mening at løsningen med baretter i reimen øker komforten. Kan forøvrig være enig i at det blir fort mye lug ute i friluft og derfor ender den fort på lenke eller en god skinnreim.