Tudor-tråden

Om denne hadde hatt normale reimfester hadde den nok vært min eneste klokke.
20180204_130158.jpg
20180204_124144.jpg
20180204_123955.jpg
 
Veldig mye fint her inne. Begynner å bli veldig fan av Black Bay serien og frykter jeg kan gå på en smell

A.J.
 
Flott dykker @titan - må innrømme at jeg har tittet en del på disse!

Takk @Mr Davis
Jeg anbefaler denne på det sterkeste til alle som er ute etter en tøff dykker til daglig bruk, føler virkelig at denne er absolutt verdt pengene!
I starten var jeg i tvil om jeg skulle ha svart Pelagos eller LHD Pelagos, gikk for svart og etter ca halvt år angret jeg og solgte den til fordel for LHD Pelagos. Jeg bruker den så å si daglig og er meget fornøyd.
Går veldig presist og føler ikke at den er tung eller at den bygger mye i høyden. Fantastisk lume, skiven gir lett lesbarhet i alle døgnets tider. Tør å påstå at Tudor har den beste kransen på markedet. Lett å lese og er presis med 60 klikk.
Jeg kommer aldri til å selge denne! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Den gjør seg best i de eksisterende fargene synes jeg, men hadde vært artig i grønt også!

Enig. :) Dessverre er jo datoen også helt av hakket.

Når "alle" (Tudor, Seiko, Panerai, etc.) andre skal lage grønne armbåndsur, så tipper jeg Rolex slutter med det samme...i år.
  • Tudor har laget sin tribute til Harrods. Hvor snodig er ikke det egentlig; å utgi en tributeklokke til et kjøpesenter?
  • Seiko har utgitt sin grønne dykker.
  • Panerai har utgitt sine limited edition i grønt...
Osv...

Tegn på at andre ting stopper opp. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ringeklokke