Tudor-tråden

Takk for svar @frj og @Consigliere . Når jeg leser rundt på nett så sier noen at den bærer stort og noen sier den bærer smått. Faktisk ingen sålangt som sier den bærer 36:) klokken er nydelig, en hippere Explorer på mange måter. Og jeg er lysten på å gå ned i størrelse på klokkene men innser at denne bør prøves før kjøp.

Synes den bærer omtrent som en 34/35mm Seamaster fra 60-tallet. De har jeg hatt flere av, og var mer komfortabel med størrelsen på de, enn på BB36...Virker i alle fall MYE mindre enn 36mm Explorer.

• Liker
Reaksjoner: Olando og Preacher
Takk for svar @frj og @Consigliere . Når jeg leser rundt på nett så sier noen at den bærer stort og noen sier den bærer smått. Faktisk ingen sålangt som sier den bærer 36:) klokken er nydelig, en hippere Explorer på mange måter. Og jeg er lysten på å gå ned i størrelse på klokkene men innser at denne bør prøves før kjøp.

Hadde vært morsomt å vite om noen har sammenlignet denne (størrelse/bærekomfort) mot Datejust 1601/3. Som jo også er 36mm.

Føler min sitter ganske perfekt, har vel ca. 180 mm i omkrets på håndleddet. Men er man vant til å bære en AP ROO eller en klokke på 47mm, blir det sikkert litt smått. En vanesak spør du meg. BB36 er svært lekker og nett.

@maretranquillitatis klokken bærer veldig likt min 1601.

• Liker
Reaksjoner: kjetil_s og Mr Davis
Tilbake fra service!
20170309_171134.png

Redigert: