Tudor-tråden

Bildet er ikke stort å skryte av men det viser iallefall Tudor evolusjon over 50 år.
P1040645.JPG
 
Det var en perfekt combo, @Audjoh! Hvordan er kvaliteten på disse reimene?

Synes den var veldig kledelig selv! Kommer ikke tydelig frem på bildet, men den er noe lysere i fargen.

Har kun gått med den noen timer nå, men synes bærekomforten er god. Den var mindre stiv enn nye reimer ofte er. Etter noen dager tror jeg den vil sitte godt på hånda. Inntrykket er at kvaliteten er god i forhold til prisen på 125 kr. Likte også godt at den er forholdsvis tynn selv om den er "padded". Kan anbefales!
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Liker tanken. Din? Ser gjerne flere bilder av dette.

Akkurat ut i fra det bildet der føles det ut som den burde være to millimeter slankere for at det skal harmonere. Nysgjerrig på hvordan det ville sett ut med feks et sett 216570-visere.
 
Samme her. Ordla meg så pent jeg kunne i tilfelle du hadde betalt dyrt for det. :p

Men Tudor har absolutt laget pene klokker med Mercedes-visere tidligere, spørsmålet blir heller om de får lov til å lansere noe så likt Sub i fremtiden. Jeg tviler.
 
Om jeg er på kontoret, hjemme eller ute på tur, så har det veldig lett for å bli denne:)
Har hatt den i 7mndr nå og det ser ut som at dette er og forblir en keeper, selv om jeg i svake øyeblikk har vært inne på andre tanker:oops:
20170103_134703.jpg