Tudor-tråden

Borrelås-reimer kunne jeg tenke meg å se mer til, tommel opp!

Ellers synes jeg klokken var veldig fin, men med 52mm lengde, detter jeg med puselanker av lasset
 
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik og hakotorg
Veldig spent på hvordan integrerte fester blir i virkeligheten, men jeg tar sjansen på at det på at er noen positive overraskelser når den kommer på hånden.
Det er noen kompromissløse elementer med denne klokken, det er jo absolutt ikke forbrukervennlig å dunke ut en klokke med integrerte fester.
 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
Fixed springbars er konge og vel i tråd med de militære tradisjoner. Se CWC og andre militære leverandører.

Min bestilling på BB58 skal øyeblikkelig endres til denne. Hadde vært gøy om Bjerke fikk ordnet det før jul. Kjekk ekstra julepresang til far
 
Synes den er tøff, langt mer bruksrettet enn vanlige skrivebordsdykkere på lenke. Inverta bezel er et must når undervannsopreasjonene skal times og koordineres
 
  • Liker
Reaksjoner: permagnar
Disse «barettene» ser veldig rare ut. For det første svinger de opp, mot lugsene. Og så er det et parti på midten som ser ut som det mangler noe gods..
CE99F6B8-6F29-4C4D-9FF9-D7071A348B6C.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Disse «barettene» ser veldig rare ut. For det første svinger de opp, mot lugsene. Og så er det et parti på midten som ser ut som det mangler noe gods.. Vis vedlegg 269785
Tipper det manglende godset er slik så det ikke skal bli så skarpt og slite reimene på et sekund.

Tipper det manglende godset er slik så det ikke skal bli så skarpt og slite reimene på et sekund.

Jeg har BB58 sort og har lenge vurdert å kjøpe den blå. Men i dag bestilte jeg FXD’en så får vi se hvordan den passer. Titan og fixed-lugs er up my alley, så gleder meg virkelig til å prøve denne! Spent på tilgjengelighet og leveringstid, though.
Si fra når du får vite om leveringstid?
Er titan ripefritt?
 
  • Liker
Reaksjoner: Henrik C
Tipper det manglende godset er slik så det ikke skal bli så skarpt og slite reimene på et sekund.

Si fra når du får vite om leveringstid?
Er titan ripefritt?

Det er ikke ripefritt, så den vil nok få sine battlescars. Men det er jo et lettere materiale enn stål, så med 89 gram på reim er den forhåpentligvis ganske komfortabel til hverdags og fridykk :giggle:
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Ja, "laven" er bra ;) Pen profil.
Men jeg blir litt forvirret. Det sies at bezel diameter er større enn kassens bredde. Betyr det at det er bezelen som er 42mm, og kassen...41mm...? Eller er kassen 42mm, og bezelen 43mm?.. Er fortsatt veldig kritisk til lug-lug og måten reima forlenger klokkens lengde ytterligere(på håndleddet)
Kjenner denne må testes ut live.
 
Hva mener folket her om Pelagos FXD?
Jeg har allerede satt meg på intresse liste på den iaf. Klarte ikke la være faktiskt. Jeg har vært nære å kjøpe en gammel minimum flere ganger i det siste.