Tudor-tråden

Ikke noe å vurdere: løp!
Jeg er ingen trussel.
Saldo på klokkekonto: 199.500, men disse er tiltenkt en annen klokke som jeg ikke får rabatt på = disponibel saldo: NOK 0,-
Njaa.. «199.500 Daytona’n» flipper du på vei ut døren til Bjerke - og vipps så er klokkekontoen i perfekt balanse for ervervelsen av en Tudor i gull:ROFLMAO:

• Haha
Reaksjoner: holmby
Njaa.. «199.500 Daytona’n» flipper du på vei ut døren til Bjerke - og vipps så er klokkekontoen i perfekt balanse for ervervelsen av en Tudor i gull:ROFLMAO:
Isj - er selvsagt marked for det, men mitt forhold til Daytona er sterkere enn som så!

Løp du for sent? Ble pakket ut på Klokkeriet nå...
1773927826723.png

merk: ingen navn i faksimale!

Vis vedlegg 423954

Den var solgt ved lunsj-tider. Hadde jeg hatt penga, hadde jeg nok slått til rett før det...
Klådde litt på den. Den er så kul. Gull, men ikke prangende. Tung og fin. Ingen utenfor klokkeverdenen skjønner hva det er, og knapt nok klokkefolk og, i beste fall ser de en bronsje tudor... :)

Vis vedlegg 423954
utrolig stygg klokke. helt tabba. :poop::poop::poop:

neida - du store helsike 👿
jeg satte meg på damplokomotivet fra hovedstaden i grenland - ikke tenkte vel jeg på ta en nødtelefon asap. selvtilliten struttet: my precious lissom 💎✨ akk, too late…🥲

Redigert:
  • Wow
  • Trist
Reaksjoner: Tannhjulet og Genta
Når jeg først er innom Ruter sine små lystige beskjeder så må jeg nesten trekke frem denne her også

"Tits eller ass"? Det er fantastisk.

(På tidlig nittitall var jeg på utveksling i bibelbeltet i USA og brukte en t-skjorte fra europeisk Levis, med en svær Levis-logo og teksten "add some class to your ass". Det ble jeg kalt inn til rektor for.)

Vis vedlegg 424854

Datter på 11 ville prøve hos Tudor i Cannes i går. Denne var fin men champagne dial var finere. Og med diamanter var finere enn uten.

Helt uinteressert i Certinaen jeg prøver å interessere henne i. Helt interessert i denne.

Hun går fremdeles uten klokke.
da vet du hva du har å gjøre: bla opp!

Vis vedlegg 424854

Datter på 11 ville prøve hos Tudor i Cannes i går. Denne var fin men champagne dial var finere. Og med diamanter var finere enn uten.

Helt uinteressert i Certinaen jeg prøver å interessere henne i. Helt interessert i denne.

Hun går fremdeles uten klokke.
Var i London for et par år siden. Min datter går også fremdeles uten klokke:ROFLMAO:
Hun ble fascinerende interessert i denne:
IMG_5953.jpeg