- Medlem
- 26. april 2011
Ikke noe å vurdere: løp!ligg unna
jeg vurderer den![]()
Jeg er ingen trussel.
Saldo på klokkekonto: 199.500, men disse er tiltenkt en annen klokke som jeg ikke får rabatt på = disponibel saldo: NOK 0,-
Ikke noe å vurdere: løp!ligg unna
jeg vurderer den![]()
Njaa.. «199.500 Daytona’n» flipper du på vei ut døren til Bjerke - og vipps så er klokkekontoen i perfekt balanse for ervervelsen av en Tudor i gullIkke noe å vurdere: løp!
Jeg er ingen trussel.
Saldo på klokkekonto: 199.500, men disse er tiltenkt en annen klokke som jeg ikke får rabatt på = disponibel saldo: NOK 0,-
Isj - er selvsagt marked for det, men mitt forhold til Daytona er sterkere enn som så!Njaa.. «199.500 Daytona’n» flipper du på vei ut døren til Bjerke - og vipps så er klokkekontoen i perfekt balanse for ervervelsen av en Tudor i gull![]()
pustIsj - er selvsagt marked for det, men mitt forhold til Daytona er sterkere enn som så!
Løp du for sent? Ble pakket ut på Klokkeriet nå...
utrolig stygg klokke. helt tabba.
Se! Ruter, eller retur lest baklengs, er enig med meg!
Når jeg først er innom Ruter sine små lystige beskjeder så må jeg nesten trekke frem denne her også
da vet du hva du har å gjøre: bla opp!Vis vedlegg 424854
Datter på 11 ville prøve hos Tudor i Cannes i går. Denne var fin men champagne dial var finere. Og med diamanter var finere enn uten.
Helt uinteressert i Certinaen jeg prøver å interessere henne i. Helt interessert i denne.
Hun går fremdeles uten klokke.
Var i London for et par år siden. Min datter går også fremdeles uten klokkeVis vedlegg 424854
Datter på 11 ville prøve hos Tudor i Cannes i går. Denne var fin men champagne dial var finere. Og med diamanter var finere enn uten.
Helt uinteressert i Certinaen jeg prøver å interessere henne i. Helt interessert i denne.
Hun går fremdeles uten klokke.
Var i London for et par år siden. Min datter går også fremdeles uten klokke
Hun ble fascinerende interessert i denne:
Vis vedlegg 424895