Ajajaj! Nå fikk jeg skikkelig lyst på en no-date snowflake: 7016, 9401.Kul episode om Tudor og deres tilknytning til militæret
Det fikk jeg også! Kunne virkelig tenkt meg en 9401. Hva må man gi for noe sånt i god stand?Ajajaj! Nå fikk jeg skikkelig lyst på en no-date snowflake: 7016, 9401.
Har hatt FXD, nydelig moderne versjon.
Men vintage er vintage.
Har også hatt 9411, nydelig snowflake, rulett-dato, blå - men liker no-date bedre.
Har 79090 nå, value-for money ift 9411 og 1680 (m.fl.).
Aner ikke… fra ca +100’ på Chrono. Vanskelig klokke å kjøpe, mange potensielle feil. Evnt betale i bedre prisklasse og akseptere usikkerhet rundt visere, skive og insert.Det fikk jeg også! Kunne virkelig tenkt meg en 9401. Hva må man gi for noe sånt i god stand?
www.tidssonen.no
ligg unna
Ikke noe å vurdere: løp!ligg unna
jeg vurderer den![]()
Njaa.. «199.500 Daytona’n» flipper du på vei ut døren til Bjerke - og vipps så er klokkekontoen i perfekt balanse for ervervelsen av en Tudor i gullIkke noe å vurdere: løp!
Jeg er ingen trussel.
Saldo på klokkekonto: 199.500, men disse er tiltenkt en annen klokke som jeg ikke får rabatt på = disponibel saldo: NOK 0,-
Isj - er selvsagt marked for det, men mitt forhold til Daytona er sterkere enn som så!Njaa.. «199.500 Daytona’n» flipper du på vei ut døren til Bjerke - og vipps så er klokkekontoen i perfekt balanse for ervervelsen av en Tudor i gull![]()
pustIsj - er selvsagt marked for det, men mitt forhold til Daytona er sterkere enn som så!
Løp du for sent? Ble pakket ut på Klokkeriet nå...
utrolig stygg klokke. helt tabba.
Se! Ruter, eller retur lest baklengs, er enig med meg!