Tudor-tråden

Kul episode om Tudor og deres tilknytning til militæret

Ajajaj! Nå fikk jeg skikkelig lyst på en no-date snowflake: 7016, 9401.
Har hatt FXD, nydelig moderne versjon.
Men vintage er vintage.
Har også hatt 9411, nydelig snowflake, rulett-dato, blå - men liker no-date bedre.
Har 79090 nå, value-for money ift 9411 og 1680 (m.fl.).

Ajajaj! Nå fikk jeg skikkelig lyst på en no-date snowflake: 7016, 9401.
Har hatt FXD, nydelig moderne versjon.
Men vintage er vintage.
Har også hatt 9411, nydelig snowflake, rulett-dato, blå - men liker no-date bedre.
Har 79090 nå, value-for money ift 9411 og 1680 (m.fl.).
Det fikk jeg også! Kunne virkelig tenkt meg en 9401. Hva må man gi for noe sånt i god stand?

Vurderer å kjøpe Tudor Chrono S&G. Men har aldri sett denne live.
Er det noen i midt norge som har en og kunne tenke seg å vise den fram ?

Tudor Chrono S&G.png

Det fikk jeg også! Kunne virkelig tenkt meg en 9401. Hva må man gi for noe sånt i god stand?
Aner ikke… fra ca +100’ på Chrono. Vanskelig klokke å kjøpe, mange potensielle feil. Evnt betale i bedre prisklasse og akseptere usikkerhet rundt visere, skive og insert.

• Liker
Reaksjoner: Veggur
tudor-black-bay-fxd-chrono-cycling-edition-tidssonen-4.jpg

Tidlig i januar besøkte jeg treningsleiren til Tudor Pro Cycling Team i Moraira. I en tid hvor den del klokkemerker kaster pengesekker etter kjipe influencere og random kjendiser, er dette en type samarbeid det er enkelt å like – selv for en som ikke er bitt av sykkelbasillen.

Ikke noe å vurdere: løp!
Jeg er ingen trussel.
Saldo på klokkekonto: 199.500, men disse er tiltenkt en annen klokke som jeg ikke får rabatt på = disponibel saldo: NOK 0,-
Njaa.. «199.500 Daytona’n» flipper du på vei ut døren til Bjerke - og vipps så er klokkekontoen i perfekt balanse for ervervelsen av en Tudor i gull:ROFLMAO:

• Haha
Reaksjoner: holmby
Njaa.. «199.500 Daytona’n» flipper du på vei ut døren til Bjerke - og vipps så er klokkekontoen i perfekt balanse for ervervelsen av en Tudor i gull:ROFLMAO:
Isj - er selvsagt marked for det, men mitt forhold til Daytona er sterkere enn som så!

Løp du for sent? Ble pakket ut på Klokkeriet nå...
Vis vedlegg 423954
merk: ingen navn i faksimale!

Den var solgt ved lunsj-tider. Hadde jeg hatt penga, hadde jeg nok slått til rett før det...
Klådde litt på den. Den er så kul. Gull, men ikke prangende. Tung og fin. Ingen utenfor klokkeverdenen skjønner hva det er, og knapt nok klokkefolk og, i beste fall ser de en bronsje tudor... :)

Løp du for sent? Ble pakket ut på Klokkeriet nå...
Vis vedlegg 423954
merk: ingen navn i faksimale!
utrolig stygg klokke. helt tabba. :poop::poop::poop:

neida - du store helsike 👿
jeg satte meg på damplokomotivet fra hovedstaden i grenland - ikke tenkte vel jeg på ta en nødtelefon asap. selvtilliten struttet: my precious lissom 💎✨ akk, too late…🥲

Redigert:
  • Wow
  • Trist
Reaksjoner: Tannhjulet og Genta