Klart han er inhabil, selger og selger, han var fra Tudor i sveits. Dvs han hadde nok noe kjennskap til merkets utvikling. Han sa jo også noe han muligens ikke skulle ha sagt.ja klart han sier det. han er jo selger![]()
Klart han er inhabil, selger og selger, han var fra Tudor i sveits. Dvs han hadde nok noe kjennskap til merkets utvikling. Han sa jo også noe han muligens ikke skulle ha sagt.ja klart han sier det. han er jo selger![]()
Tja, det kommer vel litt an på hvilken versjon av nevnte modeller du tenker på? Og hva med pris? Omega er jo en del dyrere…Hei!
Jeg skal kjøpe en klokke til meg selv og det står mellom omega Seamaster 300 og en Tudor dykker! Var og prøvde diverse modeller på armen i går og må si jeg liker black bay 58. 39mm.
Omegaen er veldig fin men også litt stor.
Hva ville dere valgt?
Du kan fort irritere deg over tykkelsen på gmt pro’enJa, prisen på omega var jo mye høyere.
Og sånn sett er jo tudor en del mer bang for buck. Jeg tenkte på brukt Omega (men av nyere dato) eller ny Tudor.
Jeg prøvde det meste de hadde av Tudors black bay-serie, men tok kun bilder av disse to. Falt veldig for gmt pro, men roterende bezel er noe jeg bruker mye i hverdagen.
Jeg skal bli kontaktet når de får inn 39mm Pelagos så jeg får prøvd den også.
Vis vedlegg 401002Vis vedlegg 401001
Jeg reagerte faktisk på det da jeg var der. Som om klokken er litt for puslete til å være så tykk. Utseendemessig helt rå, da. Men den følelsen. Og veldig eksponert glass.Du kan fort irritere deg over tykkelsen på gmt pro’en
Hva ville dere valgt?
Hvis du reagerte når du prøvde den vil du nok komme til å henge deg opp i det.Jeg reagerte faktisk på det da jeg var der. Som om klokken er litt for puslete til å være så tykk. Utseendemessig helt rå, da. Men den følelsen. Og veldig eksponert glass.
Oppleves pepsi gmt’en like tykk? den er vel bare halvannen mm tynnere eller noe sånt?