Grattis, denne var veldig nære "må ha" for min del. Usikker på hva som gjorde at jeg ikke gikk for den... Mulig fordi det rett og slett er et kvantitetsproblem i boksen.Bildene mine ikveld yter den absolutt ikke rettferdighet. Men den er like kul som jeg håpet den skulle være. Alltid spennende når man kjøper uprøvd.
Hatt den på armen noen timer nå, og for min del er all tvil borte. Var usikker på remmen uten borrelås men jeg opplever faktisk at denne sitter bedre på min arm. Fargene spiller på lag og den er bare fet!Grattis, denne var veldig nære "må ha" for min del. Usikker på hva som gjorde at jeg ikke gikk for den... Mulig fordi det rett og slett er et kvantitetsproblem i boksen.
Takker! Det følger ikke med noe ekstra rem til denne. Men den har både en smygestol i metall og den brede med logoen på.Grattis, den er skikkelig kul. Litt skeptisk til uten borrelås selv. Er det sånn at det følger med en ekstra smygestol og ikke ekstra rem?
TakkerGratulerer! Den er kul
Kommer remmen kun i en størrelse?
Jeg sjekket med AD om å bestille større gummi til min P39, men da var svaret at det bare var en størrelse tilgjengelig.
Gratulerer så mye, veldig stilig! Er det matt eller lakkert skive?
Takk takkGratulerer så mye, veldig stilig! Er det matt eller lakkert skive?
Sommerklokken sin