Tudor-tråden

Bildene mine ikveld yter den absolutt ikke rettferdighet. Men den er like kul som jeg håpet den skulle være. Alltid spennende når man kjøper uprøvd.
Grattis, denne var veldig nære "må ha" for min del. Usikker på hva som gjorde at jeg ikke gikk for den... Mulig fordi det rett og slett er et kvantitetsproblem i boksen.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Grattis, denne var veldig nære "må ha" for min del. Usikker på hva som gjorde at jeg ikke gikk for den... Mulig fordi det rett og slett er et kvantitetsproblem i boksen.
Hatt den på armen noen timer nå, og for min del er all tvil borte. Var usikker på remmen uten borrelås men jeg opplever faktisk at denne sitter bedre på min arm. Fargene spiller på lag og den er bare fet!

Ser kvantitetsproblemet ditt, men ta en runde med deg selv. Denne var helt maks.

• Liker
Reaksjoner: andres
Grattis, den er skikkelig kul. Litt skeptisk til uten borrelås selv. Er det sånn at det følger med en ekstra smygestol og ikke ekstra rem?

Grattis, den er skikkelig kul. Litt skeptisk til uten borrelås selv. Er det sånn at det følger med en ekstra smygestol og ikke ekstra rem?
Takker! Det følger ikke med noe ekstra rem til denne. Men den har både en smygestol i metall og den brede med logoen på.
20241123_213305.jpg

Gratulerer! Den er kul :)

Kommer remmen kun i en størrelse?
Jeg sjekket med AD om å bestille større gummi til min P39, men da var svaret at det bare var en størrelse tilgjengelig.
Takker 🙂

Det vet jeg faktisk ikke, men det er rikelig med hull i den så den burde smette på de fleste håndledd. Jeg har 19-20cm rundt håndleddene og jeg har den ca midt i rekken av hull på remmen.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: KentOve