Bjerke kunne skaffe.Er det noen som er kjent med tilgjengeligheten av Rosa Tudor Chrono i Norge? Kildene jeg har lest på her på nettet tilsier at "Alle ADer skal få en hver", har sett noen svensker som har fått levert. Samt at de hadde den Rosa ved åpningen av nye butikken i København...
Hei, når kunne Bjerke skaffe ? kunne ikke skaffe når jeg spurte ?Bjerke kunne skaffe.
Ble oppringt og spurt om jeg var interessert noen dager etter lansering. Takket nei og siden har jeg ikke tenkt noe over det.Hei, når kunne Bjerke skaffe ? kunne ikke skaffe når jeg spurte ?
KeiserreimDette er trolig min mest komfortable Natoreim:
![]()
Jeg hadde en blå, utrolig fin klokke som kan brukes til alt. Pelagos 39 som jeg har nå er kanskje et hakk over i mine øyne. Selv om den aldri kan bli like "dressy" Veldig tett mellom de.Vis vedlegg 372803
BB58 er fortsatt det mest komplette uret Tudor har å by på i mine øyne.
Ingen av de er vel spesielt dressy spør du meg. Men så er ikke jeg noe fan av toolwatch til dress og pent heller. Men som en allrounder og hverdagsklokke ticker både Pelagos 39 og BB58 av de fleste boksene. Da blir det smak og behag over hvilken man liker best.Jeg hadde en blå, utrolig fin klokke som kan brukes til alt. Pelagos 39 som jeg har nå er kanskje et hakk over i mine øyne. Selv om den aldri kan bli like "dressy" Veldig tett mellom de.